Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Skärm hänger sig

(Topic created on: 05-05-2022 07:12 PM)
1362 Views
Jeppe96
Journeyman
Options
Hej jag har ett problem med min telefon att skärmen fryser lite då och då. Och för att detta ska gå över måste jag starta om telefonen. Och när man trycker på starta om telefonen så fungerar det att trycka på skärmen men inget annat fungerar. Sen springer även ramminnet iväg och lägger sig på att använda över 4Gb av ramminnet av 6GB möjliga. Någon mer som har problem med detta. Min telefon är en A52s 5G Enterprise 
10 REPLIES 10
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Jeppe96 

Det låter inte riktigt som det ska vara 🤔 Kontakta supporten här så kan de hjälpa dig vidare: Produktdesign och Support | Samsung Sverige 

/Emmi
0Meli0
First Poster
Options
Mitt skärm fryser sig också när jag är inne på snapchat eller insta och ska lägga videos då hackar videon jätte mycket......
Jeppe96
Journeyman
Options
Den är redan kontaktad för 2 olika problem
0 Likes
Jeppe96
Journeyman
Options
Inte riktigt samma problem vi har tror jag
0 Likes
Chrissan
Navigator
Options
Provat att rensa data för apparna (cache) inställningar/appar /app namn/ lagring/ sen klicka på rensa data och cache.
NellyW85
Student
Options

Har inte kollat ram-minnet men får exakt samma problem. Jag kan använda övre meny (inställningsmenyn), sidopanel och stora upp appar. Men övriga skärmen fryser sig. Behöver starta om.

 

Jag har en s20 5g. 

Har du fått något svar om vad felet kan vara?

Jeppe96
Journeyman
Options
Man ska bara behöva gå in på varje app för det
0 Likes
Jeppe96
Journeyman
Options
Nej har inte fått svar riktigt men de sa att jag skulle spela in när det hände, så har gjort det.
NellyW85
Student
Options

Ngt nytt ang problemet? 

0 Likes