Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Samsung s24 settings notification tone

(Topic created on: 02-03-2024 03:42 PM)
281 Views
Frace
Apprentice
Options

Hi, does anyone know where Samsung has hidden the settings to be able to change the notification tone in my S24 and how to do it?

 

Hej, är det någon som vet var Samsung gömt inställningarna för att kunna ändra meddelandesignalen i min S24 och hur jag ska göra?

 
Vänligen

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
Ratteb
Pioneer
Options
Det jag vet om är att du behöver ändra för var och en chat och det gör du genom att trycka på dem tre punkter i övre högra hörnet och sen får du fram olika inställningar. 1709403110531.jpg1709403110544.jpg

View solution in context

7 REPLIES 7
Ratteb
Pioneer
Options
Vad är det du tänkte ändra? Bakgrunden, ljud och sådant?
Frace
Apprentice
Options
Ja och signalen
Solution
Ratteb
Pioneer
Options
Det jag vet om är att du behöver ändra för var och en chat och det gör du genom att trycka på dem tre punkter i övre högra hörnet och sen får du fram olika inställningar. 1709403110531.jpg1709403110544.jpg
Frace
Apprentice
Options
Tack snälla för hjälpen!
Men det är ju helt galet 😳 egentligen.
Trevlig kväll!!
Ratteb
Pioneer
Options
Ingen fara alls. Hoppas att det var det du sökte.
Du med 😃
Frace
Apprentice
Options
I will 😉
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Hello @Frace, there is 2 ways you can change this.

1. Through Settings: Open the Settings app. Tap Sounds and vibration. Under Notifications, tap Sounds. Choose a new signal from the list. Tap Done to save your change.

2. Through the Messages app: Open the Messages app. Tap the three dots in the upper-right corner. Choose Settings. Tap Notifications. Under Sounds, tap Sounds. Choose a new signal from the list. Tap Done to save your change.