Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

S pen

(Topic created on: 29-07-2023 05:48 AM)
346 Views
Adnan112
Apprentice
Options
Hej
Använder Samsung Galaxy Tab s7, s8, s8+ samma S pen som Samsung Galaxy Tab S8 Ultra?

Vilken S pen är kompatibel med samsung book 2 360?
Stämmer det att man ej behöver ladda S pen som används med book 2 360 eftersom den saknar luftkommando? Kommer man ändå kunna hovra pennan över skärmen och trycka för att få upp S pen shortcuts även om s pen är urladdad?

När kommer S PEN CREATOR EDITION ut? Vilka enheter kommer den vara kompatibel med? Kommer den fungera på tab s8 ultra? Om ja, kommer alla delar fungera så som luftkommandon, laddning på baksidan med magnet?

Är skärmskydden till tab s9 ultra samma som på tab s8 ultra då de är samma storlek?
Fungerar s pen som är till tab s9 på tab s8 ultra?

Är jätte tacksam för svar!
3 REPLIES 3
Mrmpro11223
First Poster
Options
Idk
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Det kan du prova och jag tror alla använder samma teknik. Aktivera bara Till flera S Pen i inställningar.

För min tab s8 ultra S Pen funkar på min s23 ultra när denna funktion är aktiverad.

Luft kommando funkar med alla S Pen, medan såna med capacitor som laddas upp och kan då vifta med pennan kräver att pennan är ansluten via blåtand.
Adnan112
Apprentice
Options
Tack för svaret. Min s pen till s8 ultra fungerar också till min s23 ultra. Det är mer om tab s9 pennan kan hänga och ladda på baksidan av tab s8 ultra.

Vad gäller book 2 360 så fungerar det bra med s pen som tillhör tab s8 ultra men den går ju inte o ladda så frågan är om det spelar någon roll.
Tycker samsung borde vara tydligare med vad som funkar på vad osv. De skriver tex S pen för tab s9. Men ingenting om den fungerar lika bra till book 2 eller till s8 ultra osv.

Har du hört något om s pen creator edition?
0 Likes