Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Problem med SG S21 Ultra

(Topic created on: 16-09-2021 03:50 PM)
955 Views
Me1969
Explorer
Options
Någon mer än jag som köpt en ny S21 Ultra som startar om sig själv random?  

Flera gånger per dag! 

Krånglar sedan dag ett. 

Inte haft den en månad ännu. 


Efter senaste uppdateringen som gjordes igår, är den nu ännu sämre.. 

Den "startar om" appar som jag skriver i så att texten försvinner och jag får börja om! 


Någon mer? 

När jag Googlade på SG S21 Ultra så fanns det på många tekniksidor info om att Samsung har ett mjukvaru-problem med Ultran... Varför återkallar de inte modellen då?


17 REPLIES 17
stromfan1
Student
Options
Någon mer? 
När jag Googlade på SG S21 Ultra så fanns det på många tekniksidor info om att Samsung har ett mjukvaru-problem med Ultran... Varför återkallar de inte modellen då?
0 Likes
McAgnus
First Poster
Options
Jag har samma problem, otroligt störande. Nu är även mottagningen helt kass sedan söndags, jag kan inte ta emot eller skicka sms /mms.
0 Likes
Me1969
Explorer
Options
Jag har garanti kvar på min, så den ska in till "3's verkstad". Har din mobil blivit servad tidigare? Hoppas hoppas att min kommer åter bättre.. Är det efter senaste uppdateringen som din började strula ordentligt?
Min blev nämligen sämre efter det. Och då har ju Samsung problem med sin teknik och sina prylar och borde stå upp för det tycker man.
0 Likes
Me1969
Explorer
Options
Här är skärmdump från en Samsung-sida.Screenshot_20210918-121820_Chrome_2185.jpgScreenshot_20210918-121908_Chrome_2194.jpg
0 Likes
majsan
Student
Options
Min är oxå knäpp efter senaste uppdateringen, om jag tex skriver här så blinkar den till och så får man börja om att skriva text igen. Och blinkar till skärmen till och från, as drygt!
0 Likes
Me1969
Explorer
Options
Precis som min då.
De kallar det för "glitch" på dataspråk tydligen, enligt maken som har game:at en del. Och det är problem med antingen mjuk- eller hårdvaran...
Skicka in din på garantin oxå!
Det är nog enda sättet att försöka få gehör och/eller att teleoperatörerna frontar Samsung.
0 Likes
majsan
Student
Options
As drygt, redan reklamerat en!! De sa fabriksåterställ, nån som testat de? Är oxå jobbigt!!
0 Likes
Me1969
Explorer
Options
Suck. Tråkigt.
Flera i den loggen jag skärmdumpade här ovan, har gjort en eller flera fabriksåterställningar utan att få någon förbättring..
Min kommer nog åter i återställt skick utgår jag ifrån.
Men Samsung borde jobba hårt med att förbättra sina "uppdateringar" som ju nu snarare är nedgraderingar..
0 Likes
AndersHermansson
First Poster
Options
Tråden gäller ultra med min S21 har jag gjort fabriksåterställning på. Samma fel fortfarande. Skickade in den till Samsung fick tillbaka den utan åtgärd. Men den fortsätter att starta om.
0 Likes