Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Nya Samsung Healt visar ju inte det man har nytta av!

(Topic created on: 23-05-2022 02:27 PM)
188 Views
Options

Samsung Health 5.17.1.003 visade om man låg på plus eller minus i kalorier men nya appen visar ju inte något man har intresse av!! Värdelösa mög!! Hur får man fram det man VILL ha i appen nämligen hur man ligger till i mat intaget??

Det är ju därför man har appen för att veta om man ska gå mer eller minska matintaget!!

Går det på något sätt installera 5.17 i en nyare mobil så allt fungerar som det ska igen eller går det få fram det man vill i den nya appen???

5 REPLIES 5
BandOfBrothers
Samsung Members Star ★★
Options

@BerntHatarNyaMobiler 

Jag skulle föreslå att du skickar din feedback via din Samsung Members-app under GetHelp-sektionen.

Jag önskar dig allt gott. :smiling-face:


Daily Driver > Samsung Galaxy s²⁴ Ultra 512Gb ~ Titanium Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I'm here to help. " This is the way. "

Options

Jag får inga svar, jag köpte en ännu nyare mobil nu och installerade samsung health 5.17.1.003 som visar kalori intag vs förbrukning, allt var frid och fröjd i en dag sen tvångsuppdaterade Samsungs hysteriska programmerare appen och förstörde den totalt så nu är är den inte till någon hjälp alls, ful kass skitapp är det nu!!  Varför kan det inte få fungera???  varför ska allt uppdateras till dumhet?? Vad ska jag ha den till nu när man inte ser vilken kaloriförbrukning och intag jag har som i ver 5.17.1.003??

Någon som vet???? Tacksam för svar FOOORT!

0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @BerntHatarNyaMobiler 

Om du inte har fått hjälp så kontakta Samsungs support här: https://www.samsung.com/se/support/Sverige

/Emmi
Options

Tack för tipset, jag spånade lite på samsung chatten och vi kom fram till att stänga an autouppdateringarna och installera den fungerande versionen igen så nu är det frid å fröjd ett tag 😉

0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hallå @BerntHatarNyaMobiler 

Okej grymt att det löste sig för dig! 😎

/Emmi
0 Likes