Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vragen over mijn Samsung Galaxy A6

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 04:55 PM)
451 Weergaven
Anton Doove
Explorer
Opties

Mijn naam is Anton Doove. Ik ben 84 jaar en gebruik nog steeds de Samsung Galaxy A6.  Tot volle tevredenheid.
Het heeft Modelnr. SM-A600FN/DS  en  Serienr. xxxxx  Het krijgt niet meer de update 12.
Ik kan helaas niet meer de koopbon terug vinden om te zien in welk jaar ik het kocht bij Mediamarkt in Zoetermeer.
Wel dacht ik dat ik het kocht in 2018.  Heeft het dan nog wel inruilwaarde?  Ik vermoed  een NEE.  
Als inruil toch mogelijk blijkt, zal het zeer weinig zijn.  Ik hou daar wel rekening meeZo vlot ruil ik niet in.
Ik wil mijn Galaxy 6 nog  wel langer gebruiken, zo lang dat mogelijk is en het beter leren gebruiken voor de Fotografie en wat kunnen filmen.  Dit ondanks mijn licht bevende handen vanwege Begin Parkinson.  
Welk advies kan ik hierover verwachten?   Ik dank u vriendelijk voor de mogelijke reacties in uw beschikbare tijd.
Ik groet iederreen vriendelijk.    Anton Doove.


 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Anton,


Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Ik wens je het beste met jouw gezondheid en veel plezier in jouw hobby van fotografie. Ik kan je toegang geven tot onze kortingsportaal, daar kan je telefoons vinden met een kortingsprijs. Als het mogelijk is kan je ook naar een van onze Experience stores gaan (zie onderstaande link), waar je de toestellen persoonlijk in jouw handen vast kan houden en zelf testfoto's kan maken in de winkel, zo weet je het beste wat bij je past. Dit laatste kan overigens ook in meeste telefoonwinkels. Zelf zou ik een A53 of A54 aanraden. Ik zie jouw reactie tegemoet. https://bit.ly/2CKz9mr

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Anton,


Bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Ik wens je het beste met jouw gezondheid en veel plezier in jouw hobby van fotografie. Ik kan je toegang geven tot onze kortingsportaal, daar kan je telefoons vinden met een kortingsprijs. Als het mogelijk is kan je ook naar een van onze Experience stores gaan (zie onderstaande link), waar je de toestellen persoonlijk in jouw handen vast kan houden en zelf testfoto's kan maken in de winkel, zo weet je het beste wat bij je past. Dit laatste kan overigens ook in meeste telefoonwinkels. Zelf zou ik een A53 of A54 aanraden. Ik zie jouw reactie tegemoet. https://bit.ly/2CKz9mr

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Anton Doove
Explorer
Opties

Beste Ajay-A.  Ik woon in Zoetermeer en heb een account bij Vodafoon voor mijn A6
Zou ik die A53 of A54 daar ook kunnen aanschaffen?  Hoeveel kost 1 van de  2?  als Adviesprijs.
Ik weet niet of inruil zou lonen.  Dat wil ik bij Vodafoon wel navragen.
Voor dat doel kan ik er pas heen gaan als mijn dochter mee wil om mij er te brengen met haar auto. Zij doet de mantelzorg voor mij vanwege mijn medische ervaringen.
Mijn dochter kijkt met mij mee en weet ongeveer wat ik nodig  heb.
Zo weet zij ook hoe ik haar kan bereiken. Hopelijk kan Vodafoon mij die A53 of A54 leveren.
Ik wil het eerst in de winkel zien van Vodafoon  bij wie ik mijn abonnement betaal.
Graag verneem ik of de A53 dan wel de A54 door Vodafoon te Zoetermeer kan leveren.
Is dat al bekend? Graag verneem ik meer Info over beide smartphones.
Dan weet ik alvast welke ik het beste kan kiezen op basis van de gebruiksmogelijkheden.
IK dank je voor je reacties en ik groet je vriendelijk.  Anton Doove.




 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Anton Doove,

 

We kunnen de voorraad van Vodafone niet inzien. Ik raad aan Vodafone hierover te contacteren. Ik kan ook niet zeggen hoeveel het met een abonnement gaat kosten, want wellicht dat er een korting afgaat wanneer je jouw abonnement verlengd of verandert bij  Vodafone.  Ik wens je veel succes en laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Anton Doove
Explorer
Opties

Beste Ajay- A. Vandaag  zag ik bij Vodafoon de Samsung Galaxy A54 welke jij adviseerde en het koopbedrag lag tussen de € 400,00 en € 500,00.  Ik heb ook de mogelijkheden gelezen van de A54 en dat trok mij wel.
Voor mij is dit wel betaalbaar vanuit mijn spaarsaldo En ik mailde mijn dochter of zij mij morgen naar de
Vodafoonwinkel te Zoetermeer kan rijden in haar auto.  Zij doet de mantelzorg voor mij en het vervoer.
Zelf kan en mag ik geen auto rijden vanwege mijn medische ervaringen.  Wel heb ik een 3-wielige fiets.
Op deze fiets kan ik een accu plaatsen om electrisch te fietsen, maar die kan ik niet stallen in het stadshart van Zoetermeer waar ik Vodafoon kan bezoeken achter mijn rollator die opgevouwen mee kan in de auto.
Nu wacht ik op reactie van mijn dochter om te weten of zij mij met mijn rollator naar Vodafoon wil rijden.
Dan ziet zij ook welke smartphone ik wil kopen en ik mailde haar de link de link naar de Vodafoon Site.
Zo kan zij zien waarom ik die A54 wil kopen.  Jij hebt mij wel een fijne tip geschreven. Het ziet er prima uit.
Nu is het wachten op reactie van mijn dochter Maureen Pragt-Doove. Dan weet ik of zij mij kan brengen.
Ik hoop van wel.  Jouw tip is prima en ik HOOP het gauw te kunnen kopen als  Maureen mij kan brengen.
Hopelijk kan dat morgen al voordat wij ook boodschappen doen in het Stadshart van Zoetermeer.
Dat heb ik Maureen gevraagd of dat mogelijk is.  Dit is even afwachten.  Ik weet niet hoe snel zij reageert.
Jij weet nu dat ik graag die A54 wil kopen en daartoe aanstalten maak. Hopelijk lukt het realiseren.
Ik laat je weten als het lukt en ik groet je vriendelijk.  Anton Doove.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Anton Doove,

 

Laat weten of de A54 jou goed bevalt. Ik heb voor je toegang aangevraagd tot onze kortingsportaal. De A54 is daar uitverkocht maar je kan e.v. een accessoires mee kopen voor een goed prijsje. Het kan e.v. in jouw Spammap belanden van jouw postvak.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Anton Doove
Explorer
Opties

Beste Ajay-A.  Is de A54 ook bij Vodafoon  te Zoetermeer uitverkocht?
Dan kijk ik wel naar  een ander model in een andere serie.
Nu kijk ik eerst in de andere mail met wellicht een code nummer en kom er daarna op terug.
Ik groet je vriendelijk.  Anton Doove.

 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Anton Doove,

 

Over Zoetermeer Vodafone kan ik niet zeggen. Wellicht dat je dochter e.v. contact op kan nemen met Vodafone.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes