Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

regiolock samsung S8+

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2018 01:02 PM)
1070 Weergaven
mashaku
First Poster
Opties

Ik ben op dit moment voor een paar weken buiten europa in Moskou met mijn in nederland gekochte S8+,

nu ondervind ik het probleem dat en plaatselijke simkaart niet wordt geaccepteerd door de SAMSUNG ingebouwd regio lock ,hoe kom ik aan codes om dit te unlocken ?

(ik had deze vraag aan de klantenservice gesteld maar die kunnen mij niet helpen en verwezen mij door naar dit forum )

 

mvg Masha

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Privjet Masha!

De regiolock wordt opgeheven na 10 minuten aaneengesloten te bellen met een Europese simkaart. Deze instructies staan ook op de doos van de S8+. Als de prijzen van je provider om te bellen in Rusland enigzins meevallen, dan kun je dit overwegen. Anders kun je een unlockcode aanvragen via de klantenservice (via Messenger of inderdaad hier de Community), maar omdat de code moet worden opgevraagd bij het hoofdkantoor in Korea gaat dit wel enige tijd duren. Wil je dat ik dit topic doorstuur naar een medewerker van Samsung om het aanvraagproces in werking te stellen?

kevin-sig
0 Likes
mashaku
First Poster
Opties

Dag KevinW ,dank voor de snelle reactie, dit zou super zijn !ik heb geen haast dus als het lukt bij het hoofdkantoor graag mvg Masha
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Top! Ik heb dit topic doorgestuurd naar webcare, een moderator van Samsung meent dan zo snel mogelijk contact met je op om de gegevens op te vragen die nodig zijn voor de aanvraag. Voor nu: geniet van het prachtige Moskou! 😄


kevin-sig
0 Likes
mashaku
First Poster
Opties

Hallo Kevin, het is nu een week later sinds jouw bericht en er is nog geen reactie binnen gekomen ,kan je dit voor mij uitzoeken ? Groet Masha

 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat duurt inderdaad wel erg lang. Ik ga het voor je uitzoeken!


kevin-sig
0 Likes
mashaku
First Poster
Opties
Bedankt!
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Zo te zien hebben wij nooit om gegevens gevraagd en het verzoek ingediend. Daar hebben wij namelijk een aankoopbon en verdere privégegevens voor nodig. Kan het kloppen dat je dit nooit besproken hebt met een moderator, @mashaku?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
mashaku
First Poster
Opties

Beste Nick, mijn gegevens (Aankoop Tele2 en mijn persoonlijke gegevens) heb ik nog niet doorgegeven waar moet ik die naar toe sturen ? Gr Masha

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dit kun je privé naar mij sturen door te drukken op mijn profiel en daar 'bericht verzenden' te selecteren.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes