Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy TAB S8 plus 5G 256GB pre order

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2022 10:28 AM)
337 Weergaven
Members_FplON4o
First Poster
Opties

Betreft Galaxy TAB S8 plus 5G 256GB, promotie 'Book Cover Keyboard'.

Kan de registratie naar aanleiding van de promotie pre-order 'book Cover Keyboard'niet uitvoeren daar enkel de tablet met 128GB kan aangeduid worden. Volgens telefonische info van Samsung diende ik dan maar een ander type tablet te kiezen. Heb ik gedaan. Krijg nu opnieuw een email om te herregistreren, maar de 256GB is nog steeds NIET aanwezig op de promotie registratie pagina. Wat te doen???

Groeten

0 Likes
7 Antwoorden
Daika
Apprentice
Opties
Iedereen met een tab s8 plus 256gb heeft hetzelfde probleem. Geen 256 model in de lijst dus de 128 model aangevinkt, dus ik ben ook benieuwd naar de oplossing. Ik heb nog geen reactie ontvangen van mijn promotie aanvraag.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond, of je nou 128GB of 256 GB hebt de grootte van het toestel is hetzelfde. Dus het maakt niks uit, ook geen oplossing nodig dus.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

 

Het klopt inderdaad dat je niet het juiste model kan opgeven wel kan je de tablet selecteren die dezelfde afmetingen heeft. Wanneer je aanvraag hierop is afgewezen, deel dan je registratienummer hier. Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling vervolgens vragen de aanvraag alsnog in behandeling te nemen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_FplON4o
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn registratienummer was   BEL6179586ZMXQL

Sorry voor laattijdig antwoord, hopelijk nog niet te laat.

Met vriendelijk groeten

MET VRIENDELIJK GROETEN? 

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_FplON4o, goedemorgen.

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie staan dat er pas geleden nog een mail is gestuurd om de aanvraag te corrigeren, heb je deze ook gezien? Ik heb mijn collega's ook gevraagd de aanvraag opnieuw te bekijken aangezien het formaat van de cover gelijk blijft 😉

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_FplON4o
First Poster
Opties

Er is inderdaad een email gestuurd omte corrigeren, maar je kan niet corrigeren daar de TAB S8 plus 5G met 256 GB niet in de aan te vinken lijst voorkomt. Enkel de types van 128GB kunnen gekozen worden!

Groeten

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Mijn fout dat klopt inderdaad! Ik heb mijn collega's dan ook gevraagd je aanvraag opnieuw te bekijken en te beoordelen aangezien het formaat van de cover gelijk blijft 😉

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes