op 07-01-2025 11:05 AM
Hallo,
Mijn Galaxy Watch 7 registreert geen stappen meer. Neemt alleen de stappen over die ik loop als ik mijn telefoon bij me heb. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb de watch (ondermeer) juist voor het stappentellen zónder telefoon bij me te hebben.
Groetjes Hilde
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-01-2025 11:22 AM
goedemorgen, Het kan zijn dat de instellingen niet helemaal goed staan waardoor alleen de stappen gemeten door je telefoon worden mee genomen.
Open Samsung health op je telefoon. klik op het kopje met de stappen-> drie puntjes rechtsboven en klik op stappengegevens voor weergave selecteren. kies hier voor of alle stappen of specifiek je horloge als deze er tussen staat.
op 19-03-2025 12:23 PM
Bedankt voor jouw melding hierover katootje1,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Watch7! Ik help je graag verder. Ter cotnrole; is jouw Watch ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is nog steeds aanwezig, kan je proberen de Watch te resetten? Zie hiervoor de onderstaande link. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.
Met groet,
Ajay
op 07-01-2025 11:22 AM
goedemorgen, Het kan zijn dat de instellingen niet helemaal goed staan waardoor alleen de stappen gemeten door je telefoon worden mee genomen.
Open Samsung health op je telefoon. klik op het kopje met de stappen-> drie puntjes rechtsboven en klik op stappengegevens voor weergave selecteren. kies hier voor of alle stappen of specifiek je horloge als deze er tussen staat.
op 13-01-2025 03:47 PM
Hallo @hilde66,
Bedankt voor jouw bericht. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het jouw stappen blijft tellen. Ben je eruit gekomen met het advies van Moiitje?
Met groet,
Ajay
op 08-03-2025 09:47 AM
op 10-03-2025 01:25 PM
op 10-03-2025 02:50 PM
op 17-03-2025 12:18 PM
op 19-03-2025 12:23 PM
Bedankt voor jouw melding hierover katootje1,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Watch7! Ik help je graag verder. Ter cotnrole; is jouw Watch ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is nog steeds aanwezig, kan je proberen de Watch te resetten? Zie hiervoor de onderstaande link. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.
Met groet,
Ajay