Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 7 registreert geen stappen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2025 11:05 AM)
585 Weergaven
hilde66
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn Galaxy Watch 7 registreert geen stappen meer. Neemt alleen de stappen over die ik loop als ik mijn telefoon bij me heb. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb de watch (ondermeer) juist voor het stappentellen zónder telefoon bij me te hebben.

Groetjes Hilde

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

goedemorgen, Het kan zijn dat de instellingen niet helemaal goed staan waardoor alleen de stappen gemeten door je telefoon worden mee genomen. 

Open Samsung health op je telefoon. klik op het kopje met de stappen-> drie puntjes rechtsboven en klik op stappengegevens voor weergave selecteren. kies hier voor of alle stappen of specifiek je horloge als deze er tussen staat.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw melding hierover katootje1,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Watch7! Ik help je graag verder. Ter cotnrole; is jouw Watch ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is nog steeds aanwezig,  kan je proberen de Watch te resetten? Zie hiervoor de onderstaande link. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

goedemorgen, Het kan zijn dat de instellingen niet helemaal goed staan waardoor alleen de stappen gemeten door je telefoon worden mee genomen. 

Open Samsung health op je telefoon. klik op het kopje met de stappen-> drie puntjes rechtsboven en klik op stappengegevens voor weergave selecteren. kies hier voor of alle stappen of specifiek je horloge als deze er tussen staat.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @hilde66,

Bedankt voor jouw bericht. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het jouw stappen blijft tellen. Ben je eruit gekomen met het advies van Moiitje?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Tyco
Student
Opties
Bij mij werkt het nog steeds niet
0 Likes
sandje1976
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem
0 Likes
hilde66
First Poster
Opties
Helaas niet
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Heb hetzelfde probleem. Nu een week in bezit, alle instellingen staan goed
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw melding hierover katootje1,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Watch7! Ik help je graag verder. Ter cotnrole; is jouw Watch ook helemaal up-to-date? Zo ja en de issue is nog steeds aanwezig,  kan je proberen de Watch te resetten? Zie hiervoor de onderstaande link. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes