Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 7 meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
15 Weergaven
emre6767
Student
Opties
Kan iemand mij vertellen waarom ik soms meldingen wel binnenkrijg en soms niet. Soms zie ik gewoon op m'n gsm dat er een melding is binnengekomen zonder dat watch een melding gaf. En soms doet ie het wel goed??
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @emre6767,

Dat is een goede vraag!. Ter controle; zijn beide toestellen helemaal up-to-date, heb je ze opnieuw opgestart en gaat het om app-meldingen van dezelfde app(s) die niet binnenkomen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
emre6767
Student
Opties
Hey

Alles is up-to-date. Het zijn meestal meldingen van WhatsApp die niet of laattijdig binnenkomen. Watch heb ik ook paar keer gereset maar helpt precies niet.

Mvg
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Google Play Services app opslag cache en data leegmaken op uw smartphone. Herstart telefoon.
Watch voor de zoveelste keer opnieuw installeren. Test WhatsApp nogmaals op watch. Als het probleem blijft foutrapport sturen via Samsung Wear app via je smartphone.

WhatsApp op watch is totaal niet up-to-date zoals op mijn eigen smartphone. Bv in de chats als je naar iemand zou gebeld hebben, watch toonde dit niet. Na een foutrapport opgelost bij mij. Gifs en foto's kon die niet tonen. Privacy issues met gelezen berichten, watch neemt niet dezelfde privacy settings over als op de smartphone