Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 6 valdetectie

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2023 01:37 PM)
3192 Weergaven
Henris5
Voyager
Opties
Goedemiddag members, 

lk heb een vraag over de valdetectie op de Watch 6.
Voor een oudere wil ik graag dat de valdetectie werkt bij een val. 
De bedoeling is dan dat een contactnummer gebeld wordt, dus niet 112. ls dat mogelijk?

Hoe werkt dit precies en hoe kan ik dit aanzetten? lk hoor graag van iemand hoe dit zit. Thanks : ) 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Gelukkig nooit gevallen sinds ik dit horloge heb (watch 4 Classic), dus ik weet niet zeker of en wanneer deze functie wordt geactiveerd. Als er een val wordt gedetecteerd, moet er een nummer worden gebeld.

Je kunt het inschakelen via Instellingen > Noodsituatie en veiligheid > Harde valdetectie. Er is ook een mogelijkheid om een ​​aangepast nummer te bellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Gelukkig nooit gevallen sinds ik dit horloge heb (watch 4 Classic), dus ik weet niet zeker of en wanneer deze functie wordt geactiveerd. Als er een val wordt gedetecteerd, moet er een nummer worden gebeld.

Je kunt het inschakelen via Instellingen > Noodsituatie en veiligheid > Harde valdetectie. Er is ook een mogelijkheid om een ​​aangepast nummer te bellen.

Henris5
Voyager
Opties
Thanks Neo001!
Heb je toevallig een screenshot van die functie? Ben benieuwd. Dat is dan hetzelfde als de Watch 6 (normaal 40/44MM)?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Het zou hetzelfde moeten zijn op Watch 6.

1702734823493.jpg
Henris5
Voyager
Opties
Thanks Neo001!
Kan je maximaal 1 nummer invoeren of meerdere?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Er kan slechts één aangepast nummer worden toegevoegd. Er is keuze tussen noodnummers en een aangepast nummer.
1702739902744.jpg
Henris5
Voyager
Opties
Thanks!
En 112 kun je dat ook bellen zonder verbonden te zijn met de telefoon (bijv te ver van Samsung telefoon verwijderd)?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Als het horloge een LTE-versie is, kun je onafhankelijk van de telefoon bellen (vereist een eigen simabonnement). Ik heb een Bluetooth-versie en deze vereist een verbinding met het horloge via Bluetooth of Wi-Fi om te kunnen bellen.

Zolang het horloge is verbonden met WiFi en bellen op afstand is ingeschakeld in de instellingen, gaan oproepen door.

Henris5
Voyager
Opties
Aha maar 112 kan dan dus ook niet?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Dat klopt.