Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 mee betallen met ing

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2023 12:49 PM)
2667 Weergaven
Thomas1981
Apprentice
Opties
Hallo allenmaal

Ik heb een vraag. ben bezig om met me watch 4 clasic contactloos kunnen te betaalen. Nu lees ik overal dat google wallet er op moet zetten maar die kan ik niet vinden. Hoe en wat ga ik dit weekent krijgen? De nfc staat er wel op en aan.

Mvg
Thomas

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Bedankt. Het is niet op Wear OS gebaseerde Galaxy Watch 4 Classic, maar het is een oudere versie gebaseerd op Tizen OS. Google Play Store is niet beschikbaar op Tizen OS.

Ik weet niet zeker of Google Wallet beschikbaar is in de Galaxy Store voor uw horloge.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties
10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Heb je het horloge al geüpdatet naar One UI Watch 5? Open Google Play Store op uw horloge en zoek naar Google Wallet. Als het niet wordt gevonden, controleer dan in de Google Play Store-instellingen of er een update beschikbaar is. Trouwens, ING werkt niet met Google Wallet (behalve mogelijk een Visa-kaart).

Screenshot_20230923_131809_honeyboard.png

Screenshot_20230923_131758_honeyboard.png

Thomas1981
Apprentice
Opties
Hallo ik kan de hele google playstore op me watch 4 niet vinden.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Dat is raar. Sinds wanneer heb je dit horloge? Wat is het modelnummer? En sinds wanneer ontbreekt de Google Play Store? Heeft u apps verwijderd met ADB?

Kunt u een screenshot delen van de software-informatie van de Galaxy Wearable-app > Instellingen > Over Watch > Software-informatie?

Thomas1981
Apprentice
Opties
Heb hem al zo 6 jaar en nooit opgezocht maar wou het er nu opzetten. Playstore nooit gezien op het horloge. Type sm-r800Screenshot_20230923_134302_Galaxy Watch PlugIn.jpg
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Bedankt. Het is niet op Wear OS gebaseerde Galaxy Watch 4 Classic, maar het is een oudere versie gebaseerd op Tizen OS. Google Play Store is niet beschikbaar op Tizen OS.

Ik weet niet zeker of Google Wallet beschikbaar is in de Galaxy Store voor uw horloge.
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Ik zie ook in de onderstaande link dat Google Wallet niet compatibel is met Tizen OS.

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Watch/Can-you-add-Google-pay-or-Google-wallet-to-a-first-...
Thomas1981
Apprentice
Opties
Oke bedankt voor u moeite ga ik maar kijken voor de watch 6 denk ik
Neo001
Legend
Opties

Geen dank! 👍

0 Likes
Tm51
Explorer
Opties