Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 laad niet of slecht op

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2023 09:42 AM)
990 Weergaven
Johnnythechef
Pathfinder
Opties
Sinds zaterdag laad mijn watch 4 niet meer op.
Is ongeveer 1 jr oud. Hele nacht opladen . Dan nog slechts 92% . Ook als het horloge uitstaat
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ook de bekabelde werkt draadloos naar de watch🙈

De telefoon is geen goede maatstaaf hier in want hier op laad hij altijd langzamer op. 

Ik zou je toch echt aanraden een andere originele Samsung watch lader te proberen. De kans is erg groot dat er kabelbreuk in zit. Er zit geen snel laad functie op de watch 4 dus er gaat hier hoogstwaarschijnlijk niks mis in de software.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je al een andere lader geprobeerd?

Johnnythechef
Pathfinder
Opties
Zowel draadloos als op de lader het zelfde probleem
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

zowel draadloos als op de lader?

De lader is draadloos😬

Is alles up to date?

0 Likes
Johnnythechef
Pathfinder
Opties
Nee hoor. Heb bedraade oplader ( kan ook via telefoon draadloos ).
Had zaterdag de google home app geinstaleerd op de watvh. Nu verwijderd en laat weer sneller op, maar nog steeds 75% in 5 uur. Das niet goed
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ook de bekabelde werkt draadloos naar de watch🙈

De telefoon is geen goede maatstaaf hier in want hier op laad hij altijd langzamer op. 

Ik zou je toch echt aanraden een andere originele Samsung watch lader te proberen. De kans is erg groot dat er kabelbreuk in zit. Er zit geen snel laad functie op de watch 4 dus er gaat hier hoogstwaarschijnlijk niks mis in de software.

0 Likes
Walace78
Pioneer
Opties

Hey Johnny. Ik zou een backup maken van je instellingen en andere belangrijke zaken van je watch en hem resetten. Hierna kijken, zonder de backup erop of het probleem verholpen is. Zo ja, backup terugzetten en kijken of het probleem weer ontstaat. Als hij na het terugzetten van de backup weer het probleem heeft wil je dit dan even terugkoppelen hier dan kan ik je misschien verder helpen. Ik ben benieuwd en we horen het graag.

0 Likes
Johnnythechef
Pathfinder
Opties
Ja backup gemaakt. Google home app eraf gehaald . En laad weer gewoon op. Dus wat het probleem was ? Ik weet het niet.
0 Likes
Walace78
Pioneer
Opties

Hoi Johnny. Het zou de versie van de Google Home App kunnen zijn die misschien een conflict veroorzaakt bij het opladen. Om erachter te komen of dit daadwerkelijk het probleem is moet je hem nogmaals erop zetten. Wanneer je dan weer het oplaadprobleem hebt is het een bug in de software die een conflict veroorzaakt (dus in Google Home).

Ik weet niet zeker of het ook voor de Google Home App werkt, maar er zijn (legale) sites waar je .apk bestanden kan downloaden en kan installeren op je telefoon. Er zijn enkele Youtube filmpjes beschikbaar hoe je die .apk bestanden op je telefoon kan krijgen.

Hou er wel rekening mee dat die .apk files je horloge kunnen beschadigen en dat dan wellicht de garantie vervalt.

Ik heb op de bovenstaande methode al 2x (op 2 verschilelnde Galaxy 4 horloges) Google Assistent weten te installeren omdat ik deze juist niet uit de Google Store kon downloaden.

0 Likes
Johnnythechef
Pathfinder
Opties
Hoi. Je kan hem gewoon downloaden van de store hoor. Geen apk nodig. Genoeg apk s gedownload , maar niet echt nodig voor de watch. Maar bedankt voor het meedenken 🙂
0 Likes