Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VO2 Max kleurenbalk in Health wel/niet zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2024 08:30 AM)
2524 Weergaven
Rogier1972
Pioneer
Opties

Goedemorgen,

Mijn vrouw en ik hebben allebei een Galaxy A53, allebei een Galaxy Watch 6, allebei de laatste versie van de Health-app 6.26.2.003 (niet allebei hetzelfde regenpak, wel dezelfde fiets 😇) Bij mij verschijnt na een training in de Health app wel een kleurenbalk met VO2 Max met een score, bij haar niet. Heeft iemand enig idee waar dat hem in zit?

Dank

RogierWhatsApp Image 2024-02-09 at 08.16.22.jpeg

0 Likes
12 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heeft je vrouw in Samsung health al haar persoonlijke gegevens ingevuld?  zoals dat zij een vrouw is en voornamelijk haar geboortedatum in dit geval?

Dit kun je zien onder het tabblad "mijn pagina welke je onder aan het scherm in Samsung health vind. 
Op deze pagina kan je rechtsboven op bewerken klikken en de info vinden en aanpassen.

Rogier1972
Pioneer
Opties

Ja, dat staat allemaal ingevuld. We hebben de telefoon voor de zekerheid ook even opnieuw opgestart, maar blijft niet zichtbaar.

Rogier

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rogier1972,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd de app opnieuw te installeren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Doen jullie ook beide dezelfde type workouts? 
Niet bij alle Workouts meet hij VO2 max.

Rogier1972
Pioneer
Opties

We hadden laatst een flink stuk gewandeld. En ik zie bij mezelf dat hij het zowel bij wandelen als hardlopen doet (niet bij crosstrainen bijv).

Rogier

0 Likes
Rogier1972
Pioneer
Opties
Inmiddels wel. Zonder effect. Gekke is dat de kleurenbalk met toelichting wel op de Galaxy Watch 6 te zien is in de Healthapp
0 Likes
EstherP
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde.. heb je toevallig al een oplossing gevonden?
Rogier1972
Pioneer
Opties
Nee ook nog steeds niet opgelost. Heeft het met man en vrouw zijn te maken? Zou wel raar zijn.
Ann1981
First Poster
Opties
Hier eerst wel zichtbaar. Later niet meer. Iemand nog een idee?
0 Likes