Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verhuis SMS vanuit Smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 10:19 AM)
950 Weergaven
MisterQ14
Explorer
Opties
Sinds vandaag stuurt mij galaxy smartwatch 5 pro telkens verhuis sms naar mijn contact personen bij noodgevallen. We zijn gisteren terug gekomen van vakantie. Hoe kan ik dit verhelpen? 
0 Likes
14 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @MisterQ14, goed dat je dit laat weten.

Heb je de Watch al eens volledig gereset en opnieuw ingesteld? Heb je dit nu dagelijks? Staan er instellingen anders?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
MisterQ14
Explorer
Opties
Hoi Daphne, ik heb mijn horloge nog niet volledig gereset maar de val functie uitgezet. Voelt toch niet goed als ik er niet 100% op kan vertrouwen en mijn contactpersonen er niet goed van worden als ze iedere keer valsmeldingen krijgen. Voelt beter zo. Maar ik zal als ik de valfunctie weer instel mijn horloge eerst resetten. Doe dit liever niet omdat ik alles opnieuw moet instellen. Gr Sjors
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update @MisterQ14,

Laat ons weten wanneer het weer terugkomt. Je kan ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
MisterQ14
Explorer
Opties
Beste Ajay, ik zal een foutrapport versturen. Kan ik vanuit mijn horloge en systeem loggegevens versturen? Of volstaat alleen de klacht die ik in in deze community heb neergezet. Gr Sjors
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo MisterQ14,

Vanuit de Samsung Wearable app op jouw toestel -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes