Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinding op afstand werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 09-09-2023 11:41 AM)
379 Weergaven
SissyGirl
Explorer
Opties
Verbinding op afstand van Galaxy Watch 4 staat aan maar werkt niet. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SissyGirl
Explorer
Opties
Moeten zowel je horloge als je telefoon dan verbonden zijn met WiFi? Dus als mijn smartphone thuis ligt, verbonden met WiFi, en ik ga joggen en dus geen WiFi op mijn horloge heb, is het normaal dat je niets doorkrijgt?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Is uw horloge verbonden met de Wi-Fi-dienst terwijl het niet via Bluetooth met de telefoon is verbonden? Het zou dan moeten overschakelen naar een externe verbinding om verbinding te maken met uw telefoon.

Als dit niet werkt, probeer dan het horloge opnieuw op te starten of open Google Play Store en klik op Apps beheren. Het horloge zou moeten proberen verbinding te maken met de telefoon.

Zorg ervoor dat het horloge een stabiele Wi-Fi-verbinding heeft.

Oplossing
SissyGirl
Explorer
Opties
Moeten zowel je horloge als je telefoon dan verbonden zijn met WiFi? Dus als mijn smartphone thuis ligt, verbonden met WiFi, en ik ga joggen en dus geen WiFi op mijn horloge heb, is het normaal dat je niets doorkrijgt?
0 Likes
SissyGirl
Explorer
Opties
Ook als ik vb. op het werk ben, waar overal goede WiFi is, krijg ik geen berichten door als ik te ver verwijderd ben van mijn telefoon en er dus geen Bluetooth-verbinding mogelijk is. Dit zou dan toch wel moeten lukken via 'Verbinding op afstand'?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SissyGirl, goedemorgen.

Zijn jouw telefoon en Watch dan ook beide verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes