Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Strava -> S-health -> Yazio -> dubbele stappen / kcal

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2025 06:43 PM)
220 Weergaven
MissFuzzy
Apprentice
Opties
Hi all! 

Sinds een paar weken in het bezit van een watch 7 waarmee ik mijn wandelingen en trainingen bij hou. 

Nu merk ik dat s-health wandelingen vaak stopt als ik te lang stil sta, dat is niet handig met een hond en opruimen.

Dus gebruik ik nu strava om de wandeling bij te houden. Nu merk ik echter in Yazio dat de stappen die ik tijdens de wandeling zet dubbel geteld worden. Daarbij worden dus ook de kcal dubbel geteld.

Dan worden de stappen en de bijhorende kcal meteen vanuit s-health meegenomen terwijl de training pas veel later wordt toegevoegd. De kcal van de training wordt dan ook nog eens toegevoegd waardoor deze dubbel zijn. 

Weet iemand hier een oplossing voor?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht MissFuzzy,

In het verleden hebben we een aantal klanten gehad die hadden gemeld dat hun stappen ook dubbel werden geregistreerd. Het was toen opgelost toen ze de synchronisatie/verbinding met hun toestel voor de training hadden verbroken. Het bleek toen dat het toestel ook stappen gingen tellen en de geregistreerde stappen van de Watch erbij ging tellen. Er waren toen dus dubbele stappen geteld. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of dit ook voor jou werkt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MissFuzzy,

Bedankt voor jouw bericht en het is natuurlijk handig wanneer de trainingen goed worden geregistreerd. Ik hoop je verder te helpen. Is alles verder helemaal up-to-date en heb je ook gecontroleerd of de trainingen wel goed worden geregistreerd wanneer je de synchronisatie met jouw GSM toestel uitzet?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MissFuzzy
Apprentice
Opties
Hi Ajay,
Alles is up to date.

Wat bedoel je precies met het uitzetten van de synchronisatie naar mijn telefoon uitzetten?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht MissFuzzy,

In het verleden hebben we een aantal klanten gehad die hadden gemeld dat hun stappen ook dubbel werden geregistreerd. Het was toen opgelost toen ze de synchronisatie/verbinding met hun toestel voor de training hadden verbroken. Het bleek toen dat het toestel ook stappen gingen tellen en de geregistreerde stappen van de Watch erbij ging tellen. Er waren toen dus dubbele stappen geteld. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of dit ook voor jou werkt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes