Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2021 07:41 PM)
1467 Weergaven
SofieS
Apprentice
Opties

Ik heb mijn (tweede) active 2 nu enkele dagen in gebruik. De 1ste moest ik na 1 dag al terugsturen: de stappenteller werkte absoluut niet naar behoren. Vooral binnen in huis telde hij amper 1/3de van mijn stappen (Ik vergeleek met fitbit om dezelfde pols). Dus stuurde ik mijn versie 1 terug (na telefonisch contact met klantendienst) en kocht een nieuwe. Deze werkte de 1ste dag perfect. Maar dan moest ik gisteren een update doen en sindsdien heb ik weer hetzelfde probleem: stappen worden absoluut niet correct weergegeven. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik zelf doen?

0 Likes
18 Antwoorden
NienkedenBoogert
Apprentice
Opties
Ik heb precies hetzelfde probleem 😓
0 Likes
SofieS
Apprentice
Opties

Is het probleem bij jou ook gestart na een update op 1 januari? Vervelend hè, je bent niets met een stappenteller die je stappen niet juist registreert!

0 Likes
NienkedenBoogert
Apprentice
Opties
Ik heb hem nog niet zo lang. Pas een week denk ik. De stappenteller deed het vanaf het begin al niet zo goed als dat ik zou willen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SofieS, @NienkedenBoogert,

Is jullie horloge up-to-date evenals de Wearable app? En met welk toestel hebben jullie hem gekoppeld?

En hebben jullie het horloge al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
NienkedenBoogert
Apprentice
Opties
Hoi Bruce, alles is up to date, gereset en dergelijke. ik heb contact via messenger met een collega van je. Hij is bij mij gekoppeld aan een samsung s20, je zou zeggen dat het daar niet aan ligt.
0 Likes
SofieS
Apprentice
Opties

Ook ik heb mijn uurwerk al gereset,   op aanraden van je collega aan telefoon. Ook na de reset bleef hij amper 1/3 van mijn stappen tellen (ik bergelijk met fitbit die ik om dezelfde pols draag). Alles is ook hier up to date. Bij mij is hij gekoppeld aan een Samsung J3. 

Lange afstanden lijken wel te kloppen, ook de gps doet het naar mijn  gevoel  goed.

Het is dus vooral bij de dagelijkse bewegingen dat hij de mist  in gaat. Je moet echt wel een heel aantal stappen zetten vooraleer je uurwerk merkt dat je in beweging bent. Doe je minder stappen, telt hij ze niet en worden ze er nadien ook niet bij geteld , zoals ik soms las in eerdere reacties.

Ik hoop echt dat dit probleem snel opgelost wordt, want voor mij is dit een belangrijk punt. Hoe leuk de andere mogelijkheden ook zijn, de stappenteller primeert 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als jullie al een reset hebben uitgevoerd, wil ik jullie vragen om hierover een foutrapport te sturen. Dat doe je zo:

Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

NB. Voor het genereren van zinvolle logs dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

• Foutrapport wordt aangemaakt direct naar voordoen van issue
  • De wearable en telefoon hebben op het moment van aanmaken foutrapport een succesvolle verbinding via Bluetooth
  • Gebruiker moet een Samsung account ingesteld hebben om een foutrapport te kunnen versturen.
rsz-846676
0 Likes
SofieS
Apprentice
Opties

Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden? Ik heb nogmaals naar de klantendienst gebeld, maar veel wijzer ben ik niet geworden.

0 Likes
NienkedenBoogert
Apprentice
Opties
Ik heb mijn horloge laten maken, oftewel ze hebben hem opgehaald om hem te repareren. Dat is de service van samsung. ze hebben besloten dat ze me beter een nieuwe konden geven en die heb ik vandaag binnen gekregen. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd. Maar ik herken je verhaal van de stappen vooral binnenshuis. Ik zal je laten weten of het nu opgelost is.