Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappen tellen zonder telefoon en horloge

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2020 12:07 AM)
816 Weergaven
LadyG73
First Poster
Opties

ik mag van mijn werk mijn galaxy watch2 en mijn telefoon niet dragen. Is er een alternatief dat ik mijn stappen kan blijven registreren en mijn hartslag?

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Niet hier bij Samsung.. Andere baan zoeken haha? Nee geintje, misschien op google zoeken naar stappentellers en die in je zak doen?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi LadyG,

Dat ligt eraan; wat er wél van je werk mag. Voor je hartslag heb je toch een geavanceerdere Wearable nodig, maar deze armband van Samsung houdt je stappen en activiteiten wel bij: https://www.samsung.com/nl/wearables/fitness-tracker-an920/EI-AN920BFEGWW/

Je kunt zowel je smartwatch als deze armband aan je telefoon koppelen, maar er maar één tegelijk gebruiken. Wanneer je ze wilt omwisselen dus eerst even synchroniseren voor je van verbinding wisselt en dan moet het goedkomen.

Als je van je werk ook geen accessories als een armband mag dragen, dan wordt het toch echt lastig.

Edit: ik zie net dat de Galaxy Charm niet meer beschikbaar is, maar misschien kun je hem nog ergens vinden als je er interesse in hebt.

kevin-sig
0 Likes
LadyG73
First Poster
Opties
bedankt Kevin. mag helaas niks aan mn hand dragen...de stappentellen heb ik opgelost door mijn horloge in mijn zak te doen, alleen had gehoopt dat er een band was dat je onder je borst kon dragen en dat die contact zou maken met de horloge/samsung health.
0 Likes