Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartwatch Samsung Galaxy 7 registreert geen slaap en stappen meer

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2025 10:24 AM)
221 Weergaven
Tyco
Student
Opties
Eergisteren kwam ik erachter dat mijn watch geen stappen registreert (alleen als ik mijn telefoon bij me heb registreert hij wel). Ook mijn slaap heeft hij niet geregistreerd. Ik heb niets aan de settings veranderd, dus begrijp niet waarom hij het niet met geregistreerd. Alle instellingen staan goed, en ook heb ik het horloge al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dan werkt het weer 1 nacht, en dan stopt het weer. Wat kan ik hieraan doen? Het toestel is van eind januari, die net 1 maand oud.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Tyco,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk dat alle functies van jouw Watch7 het goed doen. Het beste is om dan een foutrapport hierover in te dienen via de Wearable-app wanneer het verbonden is aan een Samsung toestel. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet,
Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Tyco
Student
Opties
Ik heb mijn instellingen nagekeken en die staan allemaal zoals het moet, maar nog steeds registreert de horloge nog steeds geen stappen. Dit probleem heb ik nooit gehad met mijn Galaxy Watch 4, en vraag me af wat ik er aan kan doen.
0 Likes
sandje1976
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde sinds dit weekend. Ik heb geen instellingen gewijzigd, maar ineens werkt het niet meer. Wie heeft de oplossing?

0 Likes
LadyKlokkie
First Poster
Opties
Ik heb dit ook sinds een paar dagen, zoek ook naar de oplossing...
0 Likes
Towely
First Poster
Opties
Heb dit ook sinds deze week. Mijn telefoon heeft een update naar Android 6 gehad. Dacht misschien heeft het hier mee te maken..
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Tyco,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk dat alle functies van jouw Watch7 het goed doen. Het beste is om dan een foutrapport hierover in te dienen via de Wearable-app wanneer het verbonden is aan een Samsung toestel. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet,
Ajay

Community Manager
0 Likes
Tyco
Student
Opties
Even een kleine update om te laten weten dat het weer werkt zoals het moet.
0 Likes