Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

smartwatch galaxy 46 cm schermvergrendeling.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2019 01:07 PM)
14173 Weergaven
Dirkw
First Poster
Opties

Bij de ingebruikname van mijn smartwatch heb ik de schermvergrendeling met pin code ingesteld.

Ik zou de schermvergrendeling omnieuw willen uitschakelen maar dit lukt niet.

Hoe kan ik dit doen?

0 Likes
11 Antwoorden
Tieske1967
Pioneer
Opties

Als je met je mobiel naar Galaxy Wearable gaat, kies je vervolgens "Zoek mijn horloge". Vervolgens staat onderin "locatie ophalen "en "Beveiliging instellen". Je kiest "beveiliging instellen". Vervolgens optie "externe vergrendeling". Volgens mij moet dit het zijn. 

Je kunt het zeker via de Watch zelf doen. Ga naar instellingen met je Watch. Ga vervolgens naar "Beveiliging". Vervolgens "Vergrendelen" Dan "Type"(hier staat als het goed is Pincode). Type vervolgens je pincode.  Nu heb je de mogelijkheid om te kiezen uit Patroon-Pincode-Geen! 

Dirkw
First Poster
Opties
Bedankt maar dit lukt niet .
Ik heb dit reeds geprobeerd maar de mogelijkheid "patroon pin code geen" licht niet op en kan dus niet geselecteerd worden.
0 Likes
LeonHe
First Poster
Opties
Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing voor dit probleem?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LeonHe,

Welkom op de Community.

Heb je de tip van Tieske hierboven al geprobeerd? 👍

rsz-846676
0 Likes
LeonHe
First Poster
Opties
Ja en dat resulteerde helaas in dezelfde bevinding als die van DirkW
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je toevallig een mailadres van je werkgever ingesteld op het horloge of iets anders in die trant?

Het kan zijn dat dit mailadres je verplicht om een PIN of patroon te hebben.

rsz-846676
0 Likes
LeonHe
First Poster
Opties
Hey BruceH dat zou het wel eens kunnen zijn. Bedankt. Nog tips hoe ik dit er in ieder geval van het horloge afhaal? (Ik meen namelijk dat ik dit enkel op de telefoon heb toegevoegd).
0 Likes
Tieske1967
Pioneer
Opties

Kijk eens in de wearable app. Onder zoek mijn horloge heb je de optie om beveiliging in te stellen:

* horloge vergrendelen

* horloge resetten en

* heractiveringsvergrendeling 

BruceH
Community Manager
Opties

Sommige instellingen worden overgenomen van je toestel, dus dan zou je op je toestel bij Instellingen -> Accounts en back-up moeten kijken.

Ik hoot graag of het is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes