Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smarttag + koppelen aan 2 accounts.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2022 10:13 PM)
12646 Weergaven
MevrouwR
Journeyman
Opties
Graag wil ik mijn Smarttag + locatie ook met mijn man delen. Hoe voeg ik hem toe? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar smarthings op je telefoon -> klik op de naam naast het huisje links boven in (deze naam kan je veranderen dus weet niet hoe dit bij jou heet) -> locaties beheren -> kies welke je wil en waar de tag onder valt -> lid uitnodigen

Volg de verdere instructies welke de telefoon geeft in combinatie met de telefoon van je man. 

Ga vervolgens in smartthings naar smarthings find. Hier zie je onderaan mijn apparaten en apparaten van leden staan. kijk bij mijn apparaten en vind daar de tag en zet vervolgens locatie van dit apparaat delen aan. 

Vervolgens zal je man via smarthings find en dan onderaan apparaten van leden jou tag moeten kunnen zien.

Hiermee kan je ook de locatie van je telefoon of toegang tot eventuele lampen en dergelijke geven!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar smarthings op je telefoon -> klik op de naam naast het huisje links boven in (deze naam kan je veranderen dus weet niet hoe dit bij jou heet) -> locaties beheren -> kies welke je wil en waar de tag onder valt -> lid uitnodigen

Volg de verdere instructies welke de telefoon geeft in combinatie met de telefoon van je man. 

Ga vervolgens in smartthings naar smarthings find. Hier zie je onderaan mijn apparaten en apparaten van leden staan. kijk bij mijn apparaten en vind daar de tag en zet vervolgens locatie van dit apparaat delen aan. 

Vervolgens zal je man via smarthings find en dan onderaan apparaten van leden jou tag moeten kunnen zien.

Hiermee kan je ook de locatie van je telefoon of toegang tot eventuele lampen en dergelijke geven!

Members_h9Hzkiy
Student
Opties

Beste Moiitje

Bedankt voor de uitleg ondanks werkt het niet, ik begrijp ook dat u een klant bent en niet daadwerkelijk van Samsung support. Is er uberhaupt support van Samsung? Wij zijn redelijk thuis is dit soort producten maar het werkt gewoon domweg niet. Wij beide hebben een S23 met ST2. Melding die wij krijgen is: Er is een netwerk-of serverfout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Ondertussen hebben wij het meerdere malen geprobeerd in de afgelopen weken.

Alvast bedankt, Vriendelijke groet Claudia & Mauro 

0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_h9Hzkiy

Er is inderdaad een support van Samsung. Hier op de community, maar ook via Messenger, WhatsApp, en via de telefoon. Als je op onze website naar "Support" gaat, kun je kiezen voor een manier om met ons in contact te komen: https://bit.ly/36tKTIK

Wat betreft jouw vraag, lukt het wel om met andere apparaten te koppelen via de Wearable app? 

^Laurens