Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart tag2

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2025 09:52 AM)
198 Weergaven
ALH0965
Apprentice
Opties
Goedemorgen, 

Ik heb in de community gezocht naar het juiste antwoord maar niet gevonden. 

Mijn man en ik hebben een A54. We hebben ieder een eigen tag om de koffer te kunnen volgen. Ik heb deze gekoppeld en op beide find my ... geïnstalleerd. Wij zien op onze eigen telefoon al onze gekoppelde apparaten inclusief de tag2 . Maar nu komt het: ik wil de tag van mijn man ook zien en kunnen volgen op mijn find my account en andersom ook. 

Daarbij komt later nog de tag2 van de hond bij en die wil ik ook op beide find account zien. 

Ik ben al dagen bezig om te koppelen zodat we elkaars apparaten/ tag kunnen volgen. 
Graag de uitleg STAP voor Stap uitleggen. 

Online zoeken staat aan en de apparaten zijn ook klaar om te delen 

image
Lid uitnodigen heb ik geprobeerd maar dan zijn we beide eigenaar en dan ziet mijn man mijn koffer wel maar die van hem is weg en dat is andersom ook zo. 
En als ik een lid uitnodigd , in dit geval mijn man doe ik dat dmv QR code of email maar moet mijn man dan ook nog mij als lid toevoegen? Soms denk ik dat het gelukt is ik zie dan wel de apparaten van mijn man maar zijn tag niet en ook dat is andersom ook zo. 

Alvast bedankt 

Alvast bedankt 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor zover ik weet kan een Smarttag maar aan 1 telefoon tegelijk gekoppeld worden.

Misschien kan je jouw smartthings home met hem delen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
ALH0965
Apprentice
Opties
Ik heb het gevonden, ja kan met samsung find wel tag2 delen daarvoor moet naar de smartthings app en daar kan contacten toevoegen en als je dan linksboven de naam aan tikt van wie je iets wil zoeken dan kan de tag2 zien maar niet actief maar als je erop drukt krijg je de optie op kaart tonen en dan zie je de tag2.
Wat eigenlijk veel makkelijker gaat is samsung zoeken app daar kan tag2 toevoegen je moet wel familie toevoegen die de tag2 mag volgen. En dan zie je eigen item en familie item en daar op item zie je de tag2 die toegevoegd zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor zover ik weet kan een Smarttag maar aan 1 telefoon tegelijk gekoppeld worden.

Misschien kan je jouw smartthings home met hem delen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ALH0965
Apprentice
Opties
Goedemorgen ik zie wel mijn man zijn telefoon, en horloge maar geen tag. Dat is wel gek dat je een tag aan 1 kan toe wijzen dan zou de hond straks 2 tag moeten dragen. En volgens mij hebben wij elkaars tag kunnen volgen, maar er is waarschijnlijk een update geweest en moest alles weer instellen. Misschien is er iemand die meer weet over het delen van een tag2 in de find app.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oplossing
ALH0965
Apprentice
Opties
Ik heb het gevonden, ja kan met samsung find wel tag2 delen daarvoor moet naar de smartthings app en daar kan contacten toevoegen en als je dan linksboven de naam aan tikt van wie je iets wil zoeken dan kan de tag2 zien maar niet actief maar als je erop drukt krijg je de optie op kaart tonen en dan zie je de tag2.
Wat eigenlijk veel makkelijker gaat is samsung zoeken app daar kan tag2 toevoegen je moet wel familie toevoegen die de tag2 mag volgen. En dan zie je eigen item en familie item en daar op item zie je de tag2 die toegevoegd zijn.