Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Health synchroniseren met Strava op Iphone

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2020 04:37 PM)
901 Weergaven
BiekeD
Apprentice
Opties

Hallo,

Gisteren een Samsung Galaxy watch active 2 gekocht. Samsung health app geinstalleerd op mijn Iphone X. 

De vraag is nu hoe ik kan synchroniseren met Strava? De Health-app op Iphone ziet er helemaal anders uit dan op een Samsung gsm...

kan iemand helpen?? In de winkel zei men dat dit geen probleem zou moeten zijn, dat dit dus wel degelijk kan..

groetjes en alvast bedankt,

Bieke

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @BiekeD,

Welkom op de Community.

Dat wordt hier uitgelegd: https://bit.ly/2V9MFr9

rsz-846676
0 Likes
BiekeD
Apprentice
Opties

Beste,

ik denk dat u de vraag niet goed begrijpt...

ik heb de strava-app gedownload op m'n watch, deze synchroniseert met mijn strava-app op mijn gsm.. dit is geen probleem!

mijn vraag is hoe ik mijn samsung health-app synchroniseer met strava? Zodanig mijn sportprestaties zowel in mijn samsung-health app als in mijn strava terechtkomen als ik sport.

of kan dit niet? Via een samsung-gsm kan ik in mijn health-app synschroniseren met strave. Op mijn Iphone kan ik dit niet.. hoe komt dit? Dit zou toch niet mogen?

alvast bedankt

bieke

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je ook de meest recente versie van Samsung Health app op je toestel staan? Ik heb geen iOS toestel om het te testen, maar bij Samsung toestellen vind je het onder 'Verbonden services'.

rsz-846676
0 Likes
BiekeD
Apprentice
Opties

Ik heb de recentste app staan..

via de app op mijn Iphone is 'verbonden services' niet terug te vinden. Mijn vriend heeft een samsung gsm, heb op zijn gsm de health app gedownload en ingelogd met mijn samsung-account en daar kan ik wel

verbonden services aanduiden.. 

dit ligt dus gewoon aan Iphone dan? 

Groetjes

bieke

0 Likes
BiekeD
Apprentice
Opties

B8B4F5C7-D87C-4040-B27C-EC55432BD6A2.png

ik zie op m'n Iphone dat ik slechts versie 1.14.0 kan installeren. Op een samsung-gsm is dit al versie 6.10.5.031

0 Likes
Arie67
Navigator
Opties

Mijn vrouw en ik hebben beiden een Samsung Watch. Zij heeft een  iPhone en ik een Samsung smartphone. Beiden hebben we Samsung Health. Ik heb de schermen met instellingen vergeleken en het lijkt er op dat S-Health op iPhone geen Strava verbindingsservice beschikbaar heeft. 😞

S-Health settings iPhone  S-Health settings Samsung

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je wel de Strava app terugvinden? Dan heb je de Samsung Health app daarvoor niet meer nodig 👍

rsz-846676
0 Likes