op 25-05-2018 10:41 PM - laatst bewerkt op 15-06-2018 04:35 PM door Tim
Hallo,
Ik krijg mijn Gaar S3 niet meer goed opgestart. Hij valt dan voortijdig uit.
Ik zet hem aan en start (in beste geval) op tot klok komt in scherm en valt hij weer uit.
Met lang gedrukt knop indrukken zodat rebooting in scherm komt en hij start op, valt hij weer uit, soms tot klok start en vaak komt hij niet zo ver en na woord Samsung frontier, mini groen streepje in beeld en doet hij niet meer verder opstarten.
Ik kom dus niet eens zo ver dat menu's inladen om een reset via horloge te kunnen geven.
Is horloge defect op recente updates van Samsung niet in orde op mijn gear S3 of Note8?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-06-2019 03:48 PM
Ik had hem naar winkel gestuurd en S3 had kapotte accu en laadmodule ook vervangen, na reparatie doet hij het nu al bijna jaar probleemloos. Was een hardware defect bij mij.
Sterkte!
op 25-05-2018 11:19 PM
Update, lukte me net om nog snel reset menu te bereiken voor uitval.
Geheel gereset maar ook dan valt hij na verschijnen klok weer uit helaas.
Dus resetten werkt niet om probleem te verhelpen
op 26-05-2018 12:31 AM
O nog een belangrijke clue, ik merk nu dat horloge niet meer bijlaad op org lader, 47% en dan na minuut op wireless gear charger rood latje knipperen na minuut op lader liggen.
Misschien defecte batterij issues?
Heb wel meest recente Tizen 3.0.0.2 of 3.0.2 erop.
Maar ik zeg al meestal valt scherm al uit voor horloge geheel opgestart is, nu na 30x aan uit opnieuw eenmalig lang genoeg even aan om te resetten maar valt daarna weer zo maar uit en weer niet meer op te starten.
op 26-05-2018 10:18 AM
Wederom een update. Dag erna opgestart, starten door tot demo na reset scherm, toen op de lader gezet en laadde hij op van 49% naar max 79% en charter knipperde toen rood.
Dus verder opladen doet hij niet meer tot 100%.
Nu is hij, momenteel al half uur aan, nog niet uitgevallen.
Waarschijnlijk een hitte issue geweest?
Maar... idee dat laden laatste weken niet meer 100% gaat maar max tegen 80% toch maar retour sturen naar verkoper voor garantie/reparatie? Er is geen secreet accu resetting die ik kan uitvoeren?
op 10-06-2019 02:23 PM
Ik heb hetzelfde probleem, intussen ook tizen 4 erop gekregen maar hij blijft uitvallen.
Is er al een oorzaak gevonden voor dit probleem?
op 10-06-2019 03:48 PM
Ik had hem naar winkel gestuurd en S3 had kapotte accu en laadmodule ook vervangen, na reparatie doet hij het nu al bijna jaar probleemloos. Was een hardware defect bij mij.
Sterkte!