op 06-02-2019 11:27 PM
Ik heb een Gear 2 SM-R380 EUR XX smartwatch. Ik gebruik de app Galaxy Wear op mijn Samsung-telefoon. De app heeft een automatische firmware-update uitgevoerd naar versie R380XXUOBOA2
Sinds deze update werkt het horloge niet meer goed. Ik kan bijvoorbeeld alle foto's die ik met de camera heb gemaakt verwijderen, alle notificaties verwijderen en zelfs nieuwe bestanden (foto's / muziek) op het horloge zetten, maar na het opnieuw opstarten van het horloge zijn de verwijderde bestanden en notificaties weer terug en de bestanden die ik nieuw heb geplaatst weer weg . Ook de batterij van mijn horloge loopt nu erg snel leeg.
Ik dacht dat een fabrieksreset het probleem zou kunnen oplossen, maar wanneer ik een fabrieksreset doe, gebeurt hetzelfde als wanneer ik het horloge afsluit en het horloge opnieuw start, alles is dan terug ingesteld op de dag dat de firmware werd bijgewerkt.
Ik heb ook geprobeert een nieuwe app op het horloge te installeren met behulp van Galaxy Wear, ik kan aan mijn telefoon zien dat de app aan het downloaden is en dat Galaxy Wear het op mijn horloge wil installeren, maar dan terug komt met een foutmelding dat het niet mogelijk is om de app te installeren.
De firmware-update was al ergens in aug / sept 2018. Ik heb veel tijd besteed om zelf te proberen de oplossing voor dit probleem op het internet te vinden, maar wat ik ook probeer om het op te lossen, niets helpt.
Ik ken het programma Odin inmiddels, weet hoe ik met behulp van SDB in het horloge de systeem bestanden kan bekijken en heb ook het log dump betand kunnen maken.
Met Odin heb ik het idee dat ik het probleem niet kan oplossen omdat de functie USB debugging in het horloge wel aan te zetten is maar deze functie gaat weer uit op moment dat ik het horloge uit moet zetten om hem dan daarna in Download modus te kunnen zetten. Odin komt met de melding dat de NAND niet te beschrijven is. Ik heb Odin geprobeerd met REPAIR FIRMWARE en ook met de juiste Firmware die nu in het horloge zit maar krijg dan dus die NAND niet te beschrijven melding.
Kan iemand mij helpen om mijn horloge weer correct te laten werken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-02-2019 01:18 PM
In dit geval adviseer ik je langs één van onze servicelocaties te gaan. Je hebt zelf al zoveel geprobeerd dat ik vanaf hier vrij weinig kan doen voor je.
op 11-02-2019 01:18 PM
In dit geval adviseer ik je langs één van onze servicelocaties te gaan. Je hebt zelf al zoveel geprobeerd dat ik vanaf hier vrij weinig kan doen voor je.