Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galxy Fit 3 en iPhone 13 Pro

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2025 11:04 PM)
445 Weergaven
RobertusO
Pioneer
Opties

Ik heb 2 nieuwe Samsung telefoons gekocht in de Samsung shop en daar kregen we 2 Samsung Galaxy Fit 3 bij. Wij hebben daar zelf geen interesse in en probeerden deze te verkopen. Er was iemand die ze wel wilde overnemen maar zag er toch vanaf omdat hij zei dat ze niet ondersteund worden met iOS. Ik heb daar geen kaas van gegeten. Ik zag wel op internet staan:  De Galaxy Fit werkt met elke iPhone met een software versie 9.0 en hoger. iPhones met iOS versie 9.0 en lager kunnen verbonden worden met de Galaxy Fit, maar zullen instabiel werken.

Is er iemand die weet hoe het precies zit of het wel kan werken? Hij heeft een iPhone 13 Pro.

Ik hoop op een nuttige reactie zodat ik onze 2 Fit 3 nog kunnen verkopen want als ze zomaar in de kast liggen is ook zonde.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt helaas niet alles geloven wat je op internet leest.

De Samsung Galaxy Fit 3 is niet compatibel met iPhones, inclusief de iPhone 13 Pro. Samsung heeft de ondersteuning voor iOS-apparaten verwijderd voor dit model, en de benodigde apps (zoals Galaxy Wearable en Samsung Health) zijn niet beschikbaar in de App Store.

De enige manier om de Galaxy Fit 3 volledig te gebruiken is met een Android-smartphone, bij voorkeur een Samsung-toestel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt helaas niet alles geloven wat je op internet leest.

De Samsung Galaxy Fit 3 is niet compatibel met iPhones, inclusief de iPhone 13 Pro. Samsung heeft de ondersteuning voor iOS-apparaten verwijderd voor dit model, en de benodigde apps (zoals Galaxy Wearable en Samsung Health) zijn niet beschikbaar in de App Store.

De enige manier om de Galaxy Fit 3 volledig te gebruiken is met een Android-smartphone, bij voorkeur een Samsung-toestel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RobertusO
Pioneer
Opties
Dat is jammer. Bedankt voor de reactie.
RobertusO
Pioneer
Opties
Ik denk dat Samsung van die Fit 3 horloges afwilde. Ik heb ze gekregen bij onze 2 nieuwe A55 in de Samsung shop maar niemand wil ze hebben en internet staat vol met advertenties van mensen die er van af willen. Dan had ik liever iets minder betaald voor de telefoons. Nu liggen ze in de kast.
0 Likes