Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Watch Active 2 - verbinden op afstand

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2020 10:35 PM)
1067 Weergaven
kaath
First Poster
Opties

Hey,

Ik zou graag geen gebruik van bluetooth willen maken, maar wel van de WIFI. Zo heb ik dan ook hetzelfde wifinetwerk geïnstalleerd op mijn smartwatch als op mijn GSM. Alsook heb ik op de app van de smartwatch 'Verbinden op afstand' geactiveerd, maar toch krijg ik geen enkele melding van messenger of whatsapp door zonder de bluetoothverbind ONDANKS het wel verbonden zijn met wifi.

Als mijn bluetooth aanstaat werkt dit wel gewoon zo.

Iemand een verklaring?

0 Likes
5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wel toestel gebruik je in combinatie met je horloge?

0 Likes
kaath
First Poster
Opties

Ik gebruik de Huawei p20. 

Daarnaast loopt mijn batterij ook na 6u gebruik volledig leeg. Heel vreemd? Hij is pas nieuw van gisteren. Ik gebruik hem enkel voor berichten binnen te krijgen, af en toe mijn sport te tracken, en mijn hartslag meet die om de 10min. Wifi staat momenteel uit.om 7u van de oplader gehaald en nu, 11u30,nog maar 68%???

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hmm dat is wel vreemd. Het kan zijn dat de verbinding op afstand wat moeilijker gaat door het gebruik van een Huawei. 

Wi-Fi gebruikt wel (veel) meer stroom dan bluetooth doet.

Heb je het horloge al eens gereset? 

Als je dit doet verwijder dan de wear app ook even en installeer deze ook even opnieuw. 

0 Likes
kaath
First Poster
Opties

Ik heb het horloge volledig gereset gisterenavond. Opnieuw opgestart deze ochtend en beide apps Health als Wear verwijderd en opnieuw gedownload. Geen succes. Ik zie de batterij zo leeglopen...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kaath, goedemiddag.

Wat jammer om te lezen dat het resetten geen verschil heeft gemaakt. Heb je de mogelijkheid om de Watch te koppelen aan een Samsung telefoon?

Wanneer je Watch nog steeds zo snel leeg raakt kun je deze via onze website aanmelden voor een herstelling.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes