Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy watch 6 classic slaapmeting

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2025 08:22 PM)
196 Weergaven
Jans
First Poster
Opties

Beste,

De slaapscore met informatie over totale slaapscore, slaapcycli, wakker zijn, fysiek herstel, mentaal herstel)  wordt niet weergeven. 

Wat ik al geprobeerd heb:

-Nieuwe gsm aangekocht.

-Samsung health app verwijderd en terug geinstalleerd.

-Meermaals watch gereset en terug geinstalleerd, watch verwijderd als apparaat en terug opnieuw toegevoegd.

-Horloge op slaapmodus gezet.

-Watch binnengebracht en omgeruild in een ander (dit probleem deed zich voor bij beide watches)

Allemaal zonder resultaat.. Ik heb ook exact hetzelfde gedaan als hier op het filmpje uitgelegd: 

https://www.samsung.com/nl/samsung-and-you/slaap-meten-op-samsung-watch/#:~:text=Houd%20je%20watch%2....

Ik ben ten einde raad.. Ik heb vanalles geprobeerd zonder  dat de slaapscore wordt weergegeven.

Wat moet ik doen?

Vriendelijke groeten,

Bjorn

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jans, 

Wanneer de Watch6 verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.
Je kan ons gerust op de hoogte houden met of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Nick-H
Pathfinder
Opties
Kan hij zijn dat hij niet goed aansluit op je pols of te los zit?
Bij een te loszittende horloge word er geen slaap score gemeten.
Mogelijk als je je huid ergens mee insmeert dat hij ook niet goed registreert.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jans ,

Bedankt voor jouw bericht. Je hebt inderdaad al veel dingen geprobeerd. Ik ga je hierbij verder helpen. Heb je het advies van Nick-H kunnen nagaan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jans
First Poster
Opties

Hij sluit goed aan op de pols. Als ik de horloge uit doe staat de vorm van de horloge in m'n pols..

Ook smeer ik mijn pols niet in

Groeten,

Bjorn 

0 Likes
Jans
First Poster
Opties

Beste,

Ja ik heb het advies opgevolgd, een aantal dagen afgewacht om te kijken maar nog steeds geen slaapscore met gegevens zichtbaar. Ook worden er meerdere slaapstadia gemeten bv als ik naar toilet ga is er een onderbreking en nooit aan 1 stuk door (Voorbeeld van gisteren  01:30 - 04:23 / 04:50 - 06:45 / 07:34 - 10:08 ) 

Groeten

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jans, 

Wanneer de Watch6 verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.
Je kan ons gerust op de hoogte houden met of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes