Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung fit 3 verbreekt steeds de verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2024 05:53 PM)
1670 Weergaven
poko01
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung fit 3 verbonden met een Xiaomi mi 10t pro telefoon.
Nu moet de fit 3 band steeds opnieuw verbonden worden met de telefoon. Heeft iemand hier een oplossing voor
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
poko01
Apprentice
Opties
Het probleem is opgelost. De app stond nog in de batterij bespaarstand waar door de app natuurlijk afsluit zodra je hem niet meer gebruikt.
Het horloge werkt nu top

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Sjors1982
Navigator
Opties
Heeft deze telefoon ook de Android 14 One UI 6.1 update gekregen?. Ik heb ergens gelezen dat deze fit 3 band alleen goed draait onder deze software.
0 Likes
Oplossing
poko01
Apprentice
Opties
Het probleem is opgelost. De app stond nog in de batterij bespaarstand waar door de app natuurlijk afsluit zodra je hem niet meer gebruikt.
Het horloge werkt nu top
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @poko01,

Mooi om te lezen dat je het hebt kunnen oplossen. Ik wens je nog veel plezier met jouw Fit 3!

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Jameha
First Poster
Opties

Ook hier verliest hij steeds verbinding terwijl alles goed staat.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jameha,

Bedankt voor jouw bericht. Met welk model toestel is de Fit 3 ben je verbonden en zijn alle toestellen helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jameha
First Poster
Opties

Met Samsung A12 en up to date.  Batterijbesparing stond uit. Inmiddels is tracker retour. Tijdens fietsen telde hij het trappen ook als stappen. Kaartje en gegevens fietstocht prima.
 Jammer, want verder prima tracker met veel mogelijkheden. Misschien de zgn “kinderziektes”?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jameha,

Heb je ook de instellingen gereset? Wanneer dit niet lukt, om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MelissaReith
Journeyman
Opties
Hallo Ajay,

Ik heb 3 dagen geleden een foutrapport ingediend via de members app. Wanneer krijg ik hier reactie op?

Met vriendelijke groet,
Melissa Reith
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MelissaReith,

Bedankt voor jouw bericht. Dit kan soms een week tot  2 weken duren. Het hangt af van de drukte en soms raadplegen ze het na bij het hoofdkantoor.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes