op 19-06-2017 06:04 PM
Ik heb letterlijk een paar uur geleden mijn Gear S2 platinum ontvangen, was er gelijk superblij mee.
Maar toen het bandje wou vervangen lukt dat niet. Met veel gepriegel en een gescheurde nagelriem is het me uiteindelijk gelukt om het eruit te krijgen. Hetzelfde probleem kreeg ik met het kleinere bandje toen ik die erin en eruit wou krijgen. Bij nadere inspectie zag ik dat het pinnetje gewoon niet ver (genoeg) kon worden ingedrukt ook niet met een platte schroevendraaier.
Nu zou het geen probleem zijn als ik alleen het leren bandje zou dragen, maar aangezien ik ook een siliconen bandje wil, wil ik niet elke 10 min en mn leren bandje beschadigen als ik het ga verwisselen.
Ik hoop dat iemand hier een idee of oplossing heeft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-06-2017 01:06 PM
Beste Nouzha,
Het lag echt aan het bandje. Ik heb immidels het horloge terug laten brengen en een nieuwe laten bezorgen.
Deze heeft het probleem niet dus het lag aan het bandje.
op 23-06-2017 09:52 AM
Hi Benny, oei dat is niet handig! Heb je de stappen vanaf pagina 14 van de handleiding gevolgd? Ik heb het net ook even getest en het ging er makkelijk af. Of ligt het toch aan jouw bandje?
op 23-06-2017 01:06 PM
Beste Nouzha,
Het lag echt aan het bandje. Ik heb immidels het horloge terug laten brengen en een nieuwe laten bezorgen.
Deze heeft het probleem niet dus het lag aan het bandje.
op 23-06-2017 01:10 PM
Ah oké 👍 Bedankt voor de terugkoppeling!