Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen mer de s3 Frontier smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2024 05:07 PM)
1336 Weergaven
Kenny0shea
Explorer
Opties

Zojuist de S24 Ultra binnen gekregen, gekocht via de Samsung shop.

Nu probeerde ik mijn Samsung s3 frontier smart watch te koppelen en toen kreeg ik de melding dat deze niet meer ondersteund zal worden op nieuwe smart phones na 2024, echter hij werkt op de S24 ulta al niet meer in 2024.

Ik heb via wattsapp contact gehad met Samsung en kreeg daar eigenlijk gewoon een F.U. en zoek het uit.

Snap nu wel dat ze bij de providers er een gratis Smart watch bij geven, eigenlijk echt schandalig dat als je hem rechtstreeks bij Samsung koopt dat je het maar uit mag zoeken.

Overweeg gewoon de s24 ulta 512gb met 45w charger en 3 originele case's terug te sturen en over te stappen.

En heb gewoon spijt dat ik te zwaar in het Samsung eco systeem zit als ze dit soort vervangende dwang gaan handhaven.

IMG-20240210-WA0000.jpegKon er ook geen screen shot van maken dat zegt mij al genoeg.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_R7JSM2v,

Bedankt voor jouw bericht. De connectie wordt officieel niet meer op onze nieuwere toestellen ondersteund. Op internet kan je wel work arounds hiervoor vinden, maar dit wordt niet door Samsung aangeraden. 

Ik kan je e.v. ook voorzien van toegang tot onze kortingsportaal waar je Samsung producten kan vinden voor een kortingsprijs. Laat weten of je hier interesse voor hebt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Kenny0shea
Explorer
Opties

Mijn oude telefoon nam nog wel een screenshot toen ik mijn gear s3 frontier terug kopelde.

Screenshot_20240210-171459_Gear S PlugIn.jpg

Als je op de links drukt kom je terug op de hoofd site en is het weer onvindbaar waar ik moet zijn.

Ga maandag wel bellen met Samsung.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kenny0shea,

Bedankt voor jouw bericht. Het klopt inderdaad dat de S3 Gear niet compatible is met nieuwere modellen. Waar heb je jouw toestel gekocht? We hebben namelijk momenteel een actie lopen voor een Galaxy Watch 6. Zie onderstaande link.

https://bit.ly/3ijstgZ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Kenny0shea
Explorer
Opties

Goedendag Ajay, ja daar kwam ik later achter ja.

Ik heb hem via Samsung zelf aangeschaft via de app, en daar geldt het schijnbaar niet voor. Kan jij daar wat in betekenen? Want anders ga ik binnenkort toch maar even bellen.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Kenny0shea,

Ik kan je wel toegang gegeven tot onze kortingsportaal wanneer jij mij een bericht stuurt via een privébericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marsvanempel
First Poster
Opties
Baal enorm mijn s3 werkt niet samen met mijn nieuwe s24 ultra.

Kenny0shea
Explorer
Opties

Ja ik ook nog steeds hoor, vindt het ook helemaal niet sierlijk van Samsung

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kenny0shea,

Bedankt voor jouw bericht. Het klopt inderdaad dat de ondersteuning van de S3 Frontier uit 2016 niet meer wordt ondersteund op de modellen van 2024. Dit is omdat het huidige serviceniveau niet kan worden aangehouden met alleen app-updates. Hoewel je op internet workaround kan vinden hiervoor, raden we het niet aan. Ik kan je e.v. voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Hier vind je Samsung producten met een kortingsprijs.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ruev
First Poster
Opties
Dat kortings portaal is ook wass neus zijn incl korting net zo duur in de winkel blij maken met dooie mus
Snap dat ze oudere smartwatch niet meer kunnen updaten maar laat dan wel in iedergeval het smart gedeelte in takt had ook gebeld toen zij ik dus ik kan hem gewoon weggooien toen kreeg ik als antwoord nee hoor want je kan er altijd nog de tijd erop zijn grrrrrrrr wat een antwoord en hele slechte service
0 Likes
Kenny0shea
Explorer
Opties

Hey Ruev, ja ik vindt het ook nog steeds heel kwalijk. En het ergste vindt ik nog dat die alles doet zoals horloge compleet wissen en daarna pas de melding geeft.

Had gelukkig nog me oude telefoon anders kon je hem nog geen eens opnieuw instellen en dus ook geen tijd erop kijken.

Heb hem via de exploit wel werkend gekregen heel makkelijk zelfs, en je merkt er echt helemaal niks van als die eenmaal gekoppeld is werkt die precies zoals voorheen.

Maar goed dat zullen ze wel een keer de nek om draaien en daarna zullen ze wel beginnen aan de overige rand hardware zoals oortjes en headphones haha.

0 Likes