Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen meldingen op Galaxy watch

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2019 07:51 PM)
5903 Weergaven
Peter1962
Student
Opties

Gisteren mijn nieuwe Galaxy gekoppeld aan iPhone 8 met iOS 12.1

Alles werkte snel en vlot, doch vandaag krijg ik geen pop-up scherm meer bij berichten, whatsApp en agenda. Ook trilt de horloge hierbij niet meer. Wel gaat het oranje bolletje aan bij het cijfer 9. Inkomende telefoontjes geven wel een pop-up.

in de app op mijn telefoon staat scherm inschakelen aan. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Peter1962
Student
Opties

Beste

Ondertussen probleem gevonden. Horloge zat te los aan mijn pols. Nu iets strakker en probleem is spontaan opgelost. Mvg Peter 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Peter1962,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Heb je de meldingen gecontroleerd via de Wearables app?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Peter1962
Student
Opties

Beste

Ondertussen probleem gevonden. Horloge zat te los aan mijn pols. Nu iets strakker en probleem is spontaan opgelost. Mvg Peter 

JeroenKok29
Apprentice
Opties

Hallo,

sinds gisteren heb ik een galaxy watch 46mm gekregen. Zelf heb ik een iphone XR

Tijdens de installatie vroegen ze om een samsung account, hierbij heb ik mijn oude account ingevoerd maar uit eindelijk kon ik er niks mee.

Mijn watch heb ik helemaal gereset en toen kwamen de problemen. 

De app kan mijn watch niet vinden. Bluetooth kan het weer wel, alleen na het koppelen geeft ie aan dat ik geen verbinding meer heb.

Ik heb van alles geprobeerd, zoals de app verwijderen, horloge weer resetten, bluetooth ontkoppelen etc.

wie kan mij helpen?

0 Likes