Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre-order levertijd

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2023 10:08 AM)
225 Weergaven
Anouskaverdult
Explorer
Opties
Goedendag beste, ik had een pre-order gedaan voor de galaxy watch 6 classic, deze zou 4 augustus geleverd worden, ik zie online bij bv mediamarkt reviews van 2 augustus staan en inmiddels heb ik bericht van jullie dat hij op zijn vroegst 16 augustus wordt verstuurd vanwege de drukte, dat is gewoon 2 weken later, bij bv coolblue is vandaag besteld morgen in huis. Ik baal hier wel van. Ook de keuze voor een kleinere band s/m kan niet bij de 47 mm zover extra kosten, voorheen zaten er gewoon 2 maten bij. Jammer dit. 
0 Likes
8 Antwoorden
stefantexel
Pioneer
Opties
Dat is gek, mijn watch is wel 4 augustus geleverd. Wat staat er bij de order status?
0 Likes
MartinHelios
Pioneer
Opties

Hi, bij mij hetzelfde probleem maar dan anders. Bestel eerst 27 juli en die komt idd pas na 17 augustus. Bestel een paar dagen later nog eentje voor mijn vriendin. Die laatst is zaterdag binnen gekomen. Dit kan dus echt niet.  Whatsapp berichten wordt niet op gereageerd en klantenservice medewerker wil geen klacht doorzetten. Zeer slecht dit.

0 Likes
Anouskaverdult
Explorer
Opties

Ja gek he, en de chat werd ook niet meer geantwoord... staat nog steeds op 4 augustus... jammer dat de belofte van als eerste in huis als member zo uitpakt. 

0 Likes
Anouskaverdult
Explorer
Opties

Oh wauw, dat is echt wel heel bijzonder ja... en was precies dezelfde horloge? Ja de chat is na mijn vragen gewoon gestopt, geen antwoorden meer, noem me ouderwets maar midden in een gesprek stoppen is niet heel erg beleefd... jammer dit....

0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik heb gebeld over door wie het pakket zou worden bezorgd en dat ging wel goed, ook direct duidelijk. Maar op messenger reageren ze bij mij ook niet. En bij whatsapp is de vraag kennelijk belangrijker of je al een account hebt.
Anouskaverdult
Explorer
Opties

Oh kijk aan, dat is ook een goede vraag trouwens, wie levert het? Als je het wilt delen? Bedankt alvast. 

0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik woon op het waddeneiland Texel, maar dit is afhankelijk van waar je woont. Maar bij mij was het voor het horloge en het bandje DHL en voor de fabric band dynalogic. De fabric band werd overigens niet door dynalogic zelf bezorgt omdat die niet hier komt maar door een partner van hun. Maar dat was overigens wel prima
0 Likes
Anouskaverdult
Explorer
Opties
Oh wat heerlijk wonen lijkt me dat Stefan! Bedankt voor de info, ik wacht het af wie het wordt (als ik het geduld kan bewaren 😀 lol)
0 Likes