Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opvolger Smartwatch Gear S3 Frontier

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2018 12:21 AM)
1076 Weergaven
Kristof1976
Journeyman
Opties

Wanneer kan men de opvolger van de Samung Gear S3 Frontier verwachten?  Ik zou me een Smartwatch willen aanschaffen en had de S3 Frontier in gedachten.  Deze is blijkbaar al even uit en ik vroeg me af of we kortelings hiervan een opvolger kunnen verwachten?

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Kristof,

De opvolger van de Gear S3 is de Gear Sport en deze is al beschikbaar.

http://www.samsung.com/nl/wearables/gear-sport/SM-R600NZKAPHN/

kevin-sig
0 Likes
Kristof1976
Journeyman
Opties

Hoi, beschikt deze over ongeveer dezelfde functies als de S3? Want qua uiterlijk zit er precies toch wat verschil op? Of kan je de wijzerplaat aanpassen zodat het eruitziet als die van de S3? En waar zitten de andere verschillen dan? (Batterij, functies, ...)

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Kristof,

De wijzerplaten kun je inderdaad aanpassen. Standaard komt de Gear Sport meer meer dan 12 wijzerplaten die zelf ook nog eens aan te passen zijn, en er zijn er nog veel meer te downloaden in Galaxy Apps.

De batterij van de Gear Sport vind ik indrukwekkend goed. Ik haal makkelijk drie volle dagen met hartslagmetingen en GPS in gebruik.

Het voornaamste verschil tussen de twee is dat de Gear Sport volledig waterdicht is. Je kunt er gewoon mee onder de douche en zwemmen en als je zwemt kun je er zelfs je zwemprestaties op bijhouden. De Gear S3 is 'slechts' IP-68 gecertificeerd. Die kun je dus gewoon in de regen dragen en laten vallen in een bak met zoet water, maar daar heb je het dan ook mee gehad.

Wat ook erg tof is, is dat je de horlogebandjes kunt wisselen met ieder bandje voor standaard horloges. Als je dus een andere uitstraling wilt, kun je veel verder gaan dan alleen de wijzerplaat aanpassen. :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
Kristof1976
Journeyman
Opties

Hoi Kevin, kan je de gear sport er dan ongeveer laten uitzien als de gear s3 frontier? Want op de foto's lijkt me de frontier sportiever qua uitzicht... De batterij van de sport zou ook beter zijn dan van de frontier?

0 Likes
Kristof1976
Journeyman
Opties

Hoi Kevin, kan je de gear sport er dan ongeveer laten uitzien als de gear s3 frontier? Want op de foto's lijkt me de frontier sportiever qua uitzicht... De batterij van de sport zou ook beter zijn dan van de frontier? En heeft hij dezelfde functies of misschien meer als de s3? Want het design van de S3 Frontier spreekt me wel enorm aan...

0 Likes
Kristof1976
Journeyman
Opties

Kan je ook trainingszones of hartslagzones instellen met de hartslagmeter?  Kan hij een melding geven als je boven een zelf vastgelegde maximum hartslag komt? Of doet hij enkel metingen, maar zonder dat je iets kan instellen?  Ik had bijvoorbeeld graag gehad dat ik een verwittiging zou krijgen als mijn hartslag boven 130 zou komen (ook bij continu-meten)

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Kristof,

Sorry voor mijn late reactie!

Je kan de Gear Sport er inderdaad meer uit laten zien als de Gear S3 Frontier. Het horlogewiel lijkt aardig op de Gear S3 Frontier (is iets kleiner) en met een combinatie van een beetje spelen met de wijzerplaten en een bijpassend horlogebandje lijkt hij best wel op de S3 Frontier.

De trainingszones worden automatisch berekend aan de hand van je leeftijd. Dit zijn de gemiddelde zones voor jouw leeftijdsgroep, maar het is natuurlijk denkbaar dat door persoonlijke omstandigheden jouw hartslagzones er anders uitzien. Ik vind het een goede suggestie om dit zelf in te kunnen stellen, want op dit moment is dat nog niet mogelijk - evenals een waarschuwing boven of onder een bepaalde hartslag. Als je twijfelt over de hartslagzones is het aan te raden een arts te raadplegen.

De batterij is inderdaad beter in de Gear Sport. Hoewel de batterij in de Gear Sport iets kleiner is ten opzichte van de Gear S3, is de hardware ook zuiniger geworden waardoor de batterij iets langer meegaat.

Ik vind de Gear Sport zelf een sportieve uitstraling hebben, zeker nu met een andere wijzerplaat en een nieuw bandje. Maar dit is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak. Als je twijfelt, kun je wellicht een winkel bezoeken waar beide smartwatches op display staan.

kevin-sig