Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Oplader Galaxy Watch laadt slecht

(Topic created on: 13-03-2019 09:46 AM)
2145 Views

I have this problem too

PeterQ
First Poster
Options

Hallo,

Het opladen van mijn Galaxy Watch verloopt slecht, aansluiting tussen snoertje en oplader is dermate gevoelig dat er regelmatig niet wordt geladen. Wiebelen aan het snoertje en aansluiting biedt dan soelaas, maar zodra er tegen het snoertje wordt getikt wort er weer niet geladen. Wat is hiervoor de oplossing?

0 Likes
23 REPLIES 23
Nick
MegaStar
Options

Waar denk je dat het issue specifiek zit? Is dit de draadloze charger, dus de poort zelf of is dit de kabel die defect is?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PeterQ
First Poster
Options

Ik denk de poort van draadloze charger, snoertje ziet er ok uit

0 Likes
Nick
MegaStar
Options

Kan eenmalig een nieuwe voor je aanvragen. Heb je voor mij jouw: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, emailadres, serienummer van de watch en de aankoopdatum. Dan zet ik het meteen door als een spoedje :winking-face:

---------
Signature-Note10
0 Likes
PeterQ
First Poster
Options

heb ik, waar kan ik e.e.a. naar mailen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Options

Als je op mijn naam drukt kun je daar een privébericht versturen.

---------
Signature-Note10
0 Likes
PeterQ
First Poster
Options

Goedemorgen Nick, ik heb gister een nieuwe oplader ontvangen! Deze werkt perfect, dank voor de vlotte service!

0 Likes
Nick
MegaStar
Options

Super, dat lees ik graag! Geniet ervan :winking-face:

---------
Signature-Note10
0 Likes
Prae
First Poster
Options

Ik heb denk ik hetzelfde probleem. Ik heb de lader vaak mee in de tas en voorheen liet ik de usb kabel altijd in de draadloze lader zitten als hij in de tas ging. Nu heeft een vriend van me verteld dat dat waarschijnlijk de reden is dat ik met het kabeltje moet bewegen tot hij wel oplaadt. Met een lader van diezelfde vriend zijn er geen problemen, met zowel mijn en zijn adapter en kabeltjes. Wat kan ik hieraan doen?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Options

@Prae Da's niet handig! Heb je een andere kabel om te testen? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes