Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opladen watch 6 40mm

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2023 08:54 AM)
1764 Weergaven
Linnie85
First Poster
Opties

Hallo,

Welke oplader kan ik het beste gebruiken om de watch 6 snel op te laden. Ik lees in reviews dat volledig opladen 80 min duurt en dat sommige mensen hem tijdens ontbijt opladen. 

Met mijn oplader die ik ook voor mijn telefoon gebruik duurt volledig opladen 2 uur en bij 50% batterij alsnog een uur.

Is dit normaal of kan ik beter een andere oplader aanschaffen en zo ja welke?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Maaike10
Pathfinder
Opties

IK heb de originele samsung 45 watt lader gekocht, die laad snel en precies de watt's die horloge nodig heeft Ik heb ook een watch 6 classic , ik geloof dat de watch met 9 watt laad?

Mijn telefoon is een S23 ultra en die laad ook een stuk sneller op nu

Voorbeeld watch: batterij is nu 56% en is 100% over 48 minuten staat er met de 45 watt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
Ik gebruik de originele oplader van de watch en als ik zie dat de batterij leegraakt (25 of zo) , leg ik hem even erop, dan redt hij het zeker tot de avond. Een beetje plannen is het beste.
stefantexel
Pioneer
Opties
Ik gebruik ook de officiele oplader en heb de samsung adapter van 25 Wat er aanzitten. Ik heb het idee dat het redelijk snel gaat maar je laad het horloge niet op met 25 wat want dat is te snel.
0 Likes
stefantexel
Pioneer
Opties
Overigens kan je het beste altijd de officiele opladers gebruiken. Bij bol.com is de snel lader usb C voor nog geen 10tje
Oplossing
Maaike10
Pathfinder
Opties

IK heb de originele samsung 45 watt lader gekocht, die laad snel en precies de watt's die horloge nodig heeft Ik heb ook een watch 6 classic , ik geloof dat de watch met 9 watt laad?

Mijn telefoon is een S23 ultra en die laad ook een stuk sneller op nu

Voorbeeld watch: batterij is nu 56% en is 100% over 48 minuten staat er met de 45 watt

0 Likes
marionh75
Student
Opties
Dit probleem heb ik ook het opladen gaat zeer langzaam en heb de adapter eraan zitten van de s23 ultra die mega snel laad.
0 Likes
Maaike10
Pathfinder
Opties

Goedemorgen, maar ik heb niet een echt probleem ermee, sorry als ik die indruk gaf, ik reageerde alleen met info over welke lader ik nu heb.

0 Likes