Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan Gear S3 niet koppelen met Nokia 8

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2018 04:49 PM)
4556 Weergaven
Rodigan
First Poster
Opties

Hoi. Ik had een Samsung S7 met een Gear S3 en dat werkte goed. Ik heb nu een nieuwe Nokia 8. Ik krijg de 2 niet gekoppeld. Op de Gear blijft staan "Contr. telefoon voltooi installatie" en op de telefoon staat het zwarte gear scherm met "Bezig met koppelen" en de button "Annuleer". Alle 3 de software apps die nodig zijn gedownload en geinstalleerd. Wat doe ik nu fout of werkt de Gear gewoon niet met de Nokia 8 samen?

0 Likes
38 Antwoorden
Cor_S
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem met Nokia 9 en Galaxy Active 2 smartwatch. De watch heeft 2 bluetooths: 1*LE voor de telefoon en 1 gewone voor bluetooth oortjes. Alleen Galaxy Wearable connect met de gewone bluetooth en niet met de bluetooth LE. Er is geen enkele mogelijkheid om dit aan te passen.

Ik ga de smartwatch maar terugsturen.

0 Likes
Cor_S
First Poster
Opties

Sorry, tikfout Nokia8 . Geen Nokia 9

0 Likes
Cor_S
First Poster
Opties

Ik heb een Nokia 8 en een Galaxy Active2 smartwatch en heb hetzelfde probleem. De Galaxy Wearable app pakt de verkeerde bluetooth, terwijk de Nokia 8 er wel 2 ziet. Xiaomi Pocophone heeft een vergelijkbaar probleem als de Nokia 8. Wat ik ook probeer de Galaxy Wearable app weigert de LE te linken. Stomme app, waardoor ik de app niet kan gebruiken. Voor een app-creator 5 minuten werk om aan te passen als je de code hebt. Maar Samsung heeft dit probleem dus al zo'n 2 jaar. Echt klasse. Ik stuur deze smartwatch maar terug.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Cor_S, jammer dat het niet wilt lukken. Heb je hierover al een foutrapport gestuurd via de Wearable app? Dan kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken.

rsz-846676
0 Likes
MarcVdVelden
Student
Opties

Dat is de bluetooth die kan maar 15 cm afstand hebben en dan gaat die niet meer verbinden, dus 1 tip van mij is neem je telefoon altijd mee waar de dan ook heen gaat.

0 Likes
Tonio2002
First Poster
Opties

@MarcVdVelden  schreef:

Dat is de bluetooth die kan maar 15 cm afstand hebben en dan gaat die niet meer verbinden, dus 1 tip van mij is neem je telefoon altijd mee waar de dan ook heen gaat.

Nee joh! Bluetooth claimt 10 meter. Dat is misschien wat veel, maar bij normaal gebruik in huis blijft de verbinding in stand. Bovendien, afstand horloge en telefoon in je zak is meestal meer dan 15 cm.

Gear werkt gewoon niet met een Nokia, maar Samsung zal dat nooit toegeven.

Sinds ik een Samsung mobiel heb, waren alle verbindingsproblemen opgelost.

0 Likes
Tonio2002
First Poster
Opties
zelfde ervaring. Met mijn Samsung mob. geen probleem. Met mijn Nokia ellende
0 Likes
Tonio2002
First Poster
Opties
herkenbaar
0 Likes
Tonio2002
First Poster
Opties
nee. Alles geprobeerd. Nieuwe telefoon gekocht, Samsung, en probleem was opgelost
0 Likes