Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kaart niet zichtbaar na het lopen en fietsen- active 2

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2020 08:18 PM)
10021 Weergaven
JT238
Apprentice
Opties

Goedendag, 

Na het lopen en fietsen hetzij automatisch en middels een training wordt er geen route kaartje zichtbaar. Bij automatisch lopen komt er wel een kaartje  van googlemaps met een cirkel op de straat van de huidige locatie. Ik heb een Samsung telefoon en heb alle gps en locaties aanstaan. Ook nieuwste update. Oftewel alles gedaan wat er in eerdere berichten stond. Wat kan ik nog meer doen om een kaartje zichtbaar te krijgen? Groeten JT

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JT238
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

het probleem is opgelost. Ik heb het horloge gereset, geen back up terug gezet en bij het koppelen aan de wear  app alles geaccepteerd. Ik vraag me af of ik in eerste instantie wel de kaartweergave van here had geaccepteerd. Nu krijg ik bij het wandelen ook een gps teken naast de tijd. En na afloop een kaartje. 

Groeten Josina

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JT238,

Welkom op de Community!

Met welk toestel heb je de Active2 verbonden?

rsz-846676
0 Likes
JT238
Apprentice
Opties

De Samsung A50 telefoon

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wanneer ik  het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).

Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.

Start je de Activeit dan wel op de Watch?

• Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
  • Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.
rsz-846676
JT238
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

bedankt voor de informatie. Ik start de activiteit via de watch en alle instellingen staan zoals jij hebt aangegeven, maar helaas geen kaart in samsung Health. Ik heb ook nog gekeken naar de instellingen in googlemaps maar ook daar staat alles "aan". 

groeten Josina

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk je wel bij S-Health -> Recente trainingen -> Tik op je training -> Zie je dan wel de kaart? En welk toestel heb je precies?

rsz-846676
0 Likes
JT238
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

Ik doe precies wat jij omschrijft, maar geen kaart. Bij het fietsen registreert het zelfs geen afstand. Bij het wandelen wel. 

ik heb een galaxy A50 model SM A505FN

0 Likes
Oplossing
JT238
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

het probleem is opgelost. Ik heb het horloge gereset, geen back up terug gezet en bij het koppelen aan de wear  app alles geaccepteerd. Ik vraag me af of ik in eerste instantie wel de kaartweergave van here had geaccepteerd. Nu krijg ik bij het wandelen ook een gps teken naast de tijd. En na afloop een kaartje. 

Groeten Josina