op 10-01-2020 08:18 PM
Goedendag,
Na het lopen en fietsen hetzij automatisch en middels een training wordt er geen route kaartje zichtbaar. Bij automatisch lopen komt er wel een kaartje van googlemaps met een cirkel op de straat van de huidige locatie. Ik heb een Samsung telefoon en heb alle gps en locaties aanstaan. Ook nieuwste update. Oftewel alles gedaan wat er in eerdere berichten stond. Wat kan ik nog meer doen om een kaartje zichtbaar te krijgen? Groeten JT
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-01-2020 08:37 PM
Beste Bruce,
het probleem is opgelost. Ik heb het horloge gereset, geen back up terug gezet en bij het koppelen aan de wear app alles geaccepteerd. Ik vraag me af of ik in eerste instantie wel de kaartweergave van here had geaccepteerd. Nu krijg ik bij het wandelen ook een gps teken naast de tijd. En na afloop een kaartje.
Groeten Josina
op 13-01-2020 01:36 PM
op 13-01-2020 08:42 PM
De Samsung A50 telefoon
op 14-01-2020 11:05 AM
Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).
Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.
Start je de Activeit dan wel op de Watch?
op 14-01-2020 07:17 PM
Beste Bruce,
bedankt voor de informatie. Ik start de activiteit via de watch en alle instellingen staan zoals jij hebt aangegeven, maar helaas geen kaart in samsung Health. Ik heb ook nog gekeken naar de instellingen in googlemaps maar ook daar staat alles "aan".
groeten Josina
15-01-2020 04:51 PM - bewerkt 15-01-2020 04:52 PM
op 15-01-2020 07:45 PM
Beste Bruce,
Ik doe precies wat jij omschrijft, maar geen kaart. Bij het fietsen registreert het zelfs geen afstand. Bij het wandelen wel.
ik heb een galaxy A50 model SM A505FN
op 15-01-2020 08:37 PM
Beste Bruce,
het probleem is opgelost. Ik heb het horloge gereset, geen back up terug gezet en bij het koppelen aan de wear app alles geaccepteerd. Ik vraag me af of ik in eerste instantie wel de kaartweergave van here had geaccepteerd. Nu krijg ik bij het wandelen ook een gps teken naast de tijd. En na afloop een kaartje.
Groeten Josina