Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Horloge moet afkoelen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2023 09:30 AM)
1325 Weergaven
lisanTek
Journeyman
Opties
Hi, mijn horloge geeft constant aan dat hij moet afkoelen maar hij is niet heet. Hij lijkt een fout in een update maar hij is te snel uit om te kunnen resetten. Kan de update worden teruggedraaid? Ik heb nog nooit eerder problemen gehad met mijn horloge! 
Groetjes Lisanne 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lisanTek
Journeyman
Opties
Hij doet het weer! Op de oplader gelegd, daar alles gereset en opeens gaf hij die melding niet meer!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Dit had ik ook vanmorgen met mijn Galaxy watch 5 pro lte. Deed het gisteren prima en vanochtend gaf hij aan (na dat ik 'm op de lader had gelegd en hij compleet opgeladen was) dat hij te warm was. Opnieuw opgestart en hij deed het weer.
lisanTek
Journeyman
Opties
Oh gelukkig! Maar de mijne helaas niet. Blijft aangeven dat hij te warm is. Contact opgenomen met Samsung. Een harde reset gedaan (staat nu in het Duits😅)maar helpt ook niks. Nu moet ik hem 24 uur laten afkoelen, hopelijk helpt het🙏
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
24 uur laten afkoelen is wat overdreven. 10 a 20 min is meer dan zat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lisanTek
Journeyman
Opties
Bedankt voor je reactie Patrick. We zijn een halve dag verder en hij blijft het aangeven. 24 uur laten liggen was de tip van samsung zelf.....
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Als je horloge het nu nog niet doet, dan doet hij het over 20, 30 of 50 uur nog niet hoor.
0 Likes
lisanTek
Journeyman
Opties
Precies wat ik dacht! Maar probeer het toch nog even en zou morgen weer contact opnemen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het lijkt mij dat 24 uur niks zal uithalen. Opsturen voor reparatie lijkt mij de enige oplossing.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
lisanTek
Journeyman
Opties
Hij doet het weer! Op de oplader gelegd, daar alles gereset en opeens gaf hij die melding niet meer!
Zoole
Helping Hand
Opties
De mijne had het vanmorgen weer. Denk dat t aan mijn lader ligt. Ik gebruik er zo 1 waar je je telefoon en horloge tegelijk kunt opladen.
0 Likes