op 20-12-2020 10:24 PM
Hallo,
Ik doe aan hardlopen met de samsung galaxy active watch 2 . Ik bekijk hierna ook de gegevens van mijn training op de health app.
Ik had graag mijn intervallen willen instellen dat de coachstem aangeeft wanneer ik moet lopen en wanneer ik wandel. Dus hiermee bedoel ik bv 3minuten lopen en 2 minuten wandelen en dit zo 6 keer. Nadien bv nog 4min wandelen. Dus ik had dan graag dit willen instellen zodat ik zelf niet meer moet tellen. Nu zet ik de stem op 1 minuut zodat ik niet altijd zelf hoef te kijken op de horloge hoelang ik al aan het lopen ben maar ik vergeet het aantal rondes en het is ook moeilijk te onthouden. Ik loop ondertussen ook met de galaxy buds in mijn oren en spotify aan maar het is echt irritant om om de minuut dan die stem ertussen te hebben.Kortom ik moet nog steeds zelf tellen. Iemand een oplossing hiervoor ?
Megan
op 21-12-2020 01:45 PM
Wanneer je op je horloge naar training gaat. zoek hardloopcoach in de lijst en klik op het wieltje naast de tekst. klik in deze instellingen op doel en scrol helemaal naar onder. hier zal toevoegen op telefoon staan.
Hier kun je vervolgens op je telefoon een eigen training instellen. (weet niet of hier ook de instellingen tussen staan welke jij wil)
Laat je weten of het gelukt is?
07-01-2021 08:21 AM - bewerkt 07-01-2021 08:22 AM
Hallo,
Bedankt voor je reactie. Dit is niet de oplossing die ik zoek. Ik kan hier geen intervallen op instellen enkel de afstand of de tijd die ik wil lopen.
Megan
07-01-2021 10:52 AM - bewerkt 07-01-2021 11:01 AM
Hi Megan,
Helaas. Er zijn hiernaast ook nog een aantal interval training apps in de app store van het horloge. Mogelijk dat hier iets tussen zit wat je zoekt!
op 16-05-2021 02:24 PM
op 18-07-2021 07:04 PM
Ik vind het ook onaanvaardbaar voor een toestel dat zich een volwaardig sportswatch noemt dat men zelf geen gefaseerde trainingen op hartslag kan toevoegen of zelfs nog maar zijn harstslagzones wijzigen...
Iets anders wat mij stoort is dat ik steeds op mijn gsm moet kijken om de statistieken van mijn workout te zien/vergelijken, is dit nu echt zo moeilijk om een versie van samsung health voor PC/Laptop te ontwerpen?
Ik heb eerlijk gezegd al spijt dat ik mijn polar heb weggedaan voor deze...