op 26-09-2024 11:15 AM
Ik ben van de watch 5 pro overgestapt naar de Watch 7 40 mm. Nu merk ik dat de afstanden die ik tijdens het hardlopen registreer gewoon echt niet kloppen. Het horloge registreert meer afstand dan daadwerkelijk gelopen. Daardoor kloppen al mijn stats natuurlijk niet meer. Ik verbreek het ene record na het andere. Dat zou leuk zijn als het dan ook echt zo zou zijn 🙄
Als ik na het hardlopen op de kaart mijn rondje bekijk zie ik dat de lijn regelmatig van de weg afwijkt. Soms loop ik dwars door gebouwen, meren of rivieren. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een, voor de rest heel fijne, smart watch.
Ik heb hem al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dat heeft helaas niet geholpen. Ik lees vrij veel berichten van anderen die hier ook last van hebben. Alleen de Watch 7 Ultra zou wel goed de afstanden registreren. Dit schijnt te maken te hebben met de plaatsing van de antennes in de smart watch. Iets dat door een softwareupdate dus niet verholpen zou kunnen worden 😢
op 27-09-2024 12:29 PM
Hallo @Wappoo,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen of verwijzen naar onze reparatiedienst. Jouw feedback is dan ook intern bij ons bekend. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 17-10-2024 08:58 PM
Hej ajay,
Ik heb hetzelfde horloge als hierboven alleen omgekeerd probleem, mijn garmin heb ik er maar eens bij gepakt want ik geloofde horloge niet... resultaat na rondje hardlopen.. garmin 10,8 km VS samsung 8,6 km... na controle Google map klopt garmin exact.. is dit bekend probleem? Is samsung hier mee bezig om het op te lossen?
Ik hoor het graag, mvg Bas
op 28-10-2024 03:46 PM
Hallo @Vosbergen,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Watch helemaal up-to-date en zit het goed om jouw pols heen en heb je de sensors ook schoongemaakt? Zo ja, en je ervaart dit nog steeds en het is tevens vebonden aan een Samsung mobiel, raden we aan om via de Wearable app een foutrapport hierover in te dienen.
1. Reproduceer de issue.
2. Leg het vast op foto of video.
3. Open de Wearable-app op je telefoon.
4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.
5. Tik op Contact opnemen.
6. Tik op Foutrapporten.
7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).
8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay