Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen GPS signaal Strava Galaxy Watch Active

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2021 02:07 PM)
2774 Weergaven
Michelle4
Apprentice
Opties

Ik heb een paar dagen terug Strava geïnstalleerd op mijn Galaxy Watch Active, maar ik heb bijna nooit een GPS signaal. Het 'druppeltje' blijft knipperen. Er wordt ook geen GPS gevonden als ik een tijdje buiten ben. De locatie voorzieningen zijn allemaal aangezet en heel af en toe heb ik wel opeens een GPS signaal zonder dat ik iets heb aangepast. Het kan dus wel werken. Mijn horloge heeft ook de laatste update gehad.

Kan ik er iets aan doen zodat ik op de momenten dat ik wil hardlopen wel gelijk een GPS signaal heb? Anders heeft de Strava app ook weinig zin op mijn horloge.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michelle4,

Als het na een reset nog voorkomt, dan kun je het beste gebruik maken van de Ophaalservice om jouw horloge na te laten kijken: https://bit.ly/2jwV3SJ

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Michelle4
Apprentice
Opties

Ik denk dat ik dan nog beter een nieuwer model horloge of een ander merk kan gaan aanschaffen. Vaak is een reparatie ook duur.

Ik heb nu door dat als ik eerst een hardloopsessie met de horloge start een GPS wordt gevonden en daarna start ik Strava op en dan werkt het. Voor nu vind ik dit prima.

Bedankt voor jullie hulp.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als je bijna nooit gps hebt is er wel wat mis ergens. Ik raad je aan om het horloge naar fabrieksinstellingen te zetten. Mogelijk helpt dit.
Mocht het nou niet het gps probleem oplossen dan kun je het horloge beter even laten repareren via https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Werkt het wel als je de work out apps van samsung gebruikt? Ik heb wel vaker begrepen dat strava op het moment niet optimaal werkt.
0 Likes
Michelle4
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de horloge gereset en Strava opnieuw geïnstalleerd maar het heeft helaas niet geholpen.

0 Likes
Michelle4
Apprentice
Opties

Als ik een normale hardloopsessie of wandelsessie start met de workout optie van de horloge dan zie ik ook geen locatie meer. Normaal zag ik de route als ik naar de betreffende workout ging, maar na de update zie ik deze ook niet meer. 
Kijk ik misschien op een verkeerde plek?

0 Likes
Michelle4
Apprentice
Opties

Heel af en toe vind Strava wel een GPS locatie en dan gaat het wel goed. De locatievoorziening werkt dus nog wel af en toe op mijn horloge. Dus het lijkt niet helemaal stuk.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michelle4,

Als het na een reset nog voorkomt, dan kun je het beste gebruik maken van de Ophaalservice om jouw horloge na te laten kijken: https://bit.ly/2jwV3SJ

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Michelle4
Apprentice
Opties

Ik denk dat ik dan nog beter een nieuwer model horloge of een ander merk kan gaan aanschaffen. Vaak is een reparatie ook duur.

Ik heb nu door dat als ik eerst een hardloopsessie met de horloge start een GPS wordt gevonden en daarna start ik Strava op en dan werkt het. Voor nu vind ik dit prima.

Bedankt voor jullie hulp.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als er nog garantie op het horloge zit (2 jaar na aankoop) dan kun je hem kosteloos ter reparatie aanbieden, mits er geen gebruikersschade wordt gesconstateerd.

Mocht je interesse hebben in een nieuwe smartwatch van Samsung tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes