Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen foto meer van google nest bij melding..

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2021 11:12 PM)
565 Weergaven
Lisatje
First Poster
Opties

Paar maanden geleden samsung watch 46mm gekocht. Ik was dol gelukkig omdat ik ook fotos van de melding van de Nest deurbel en camera kreeg. (Ook daarvoor had ik hem gekocht) sinds een tijdje krijg ik niks meer te zien. Alleen een melding. Mensen om mij heen en op internet hebben er last van. Maar bij de apple watch doet hij het nog wel! Gek toch? Contact opgenomen met google/nest. Maar aan hun ligt het dus niet en sturen mij naar samsung. Contact opgenomen maar zeggen dat ik het op de community moet plaatsen... hoop dat het opgelost word voor veel mensen met een update! Betaal je zo veel geld en dan dit. Anders toch maar overstappen op apple!? 

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Lisatje,

Welkom op de Community.

Zijn naast het horloge, ook de bijbehorende Wearable app en de plugins uit de Galaxy Store up-to-date?

En heb je de meldingsinstellingen al gecontroleerd via de Wearable app?

Ik hoor het graag 👍

rsz-846676
0 Likes
Lisatje
First Poster
Opties

Hi BruceH,

Bedankt voor je reactie!

Alles is up to date. 

En alle instellingen heb ik al nagekeken en uitgeprobeerd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat je alle Google Nest gerelateerde apps en plugins kunt verwijderen en vanaf het begin opnieuw instellen?

Anders is het nog een idee het horloge te resetten: https://bit.ly/2U8Pv2k

rsz-846676
0 Likes
Lisatje
First Poster
Opties

Het horloge resetten heeft helaas niet geholpen:( ik ga nu nog proberen om de app van nest er opnieuw op te zetten en in te stellen. Ik laat het weten! 

0 Likes