Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

GearFit 2 Pro opladen lukt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 13-05-2020 11:41 AM)
138 Weergaven
JHalve
Apprentice
Opties

Beste Community,

Ik heb sinds 2 jaar een Gearfit2 Pro en na 1,5 jaar begon het opladen steeds minder makkelijk te worden. Wanneer ik hem op de oplader zet moet ik de horloge wel 10 keer op en af zetten voor er contact gemaakt wordt. Nu na 2 jaar het horloge gedragen te hebben laadt hij vrijwel helemaal niet meer op. Na een onderzoekje van mij zelf kwam ik er achter dat 1 van de laadcontacten (koper/messing) er gewoon niet meer is. Ik heb hem schoon proberen te maken en dat lukte niet. Met een loep gekeken en daar zag ik dus dat het contact verdwenen was. Ik vind het wel heel snel dat na 2 jaar je de horloge weg kan gooien want volgens mij kan dit niet meer gerepareerd worden. Of weet iemand wel een oplossing.

Jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @JHalve,

Welkom op de Community!

Als er iets ies afgebroken of is verdwenen, dan zul je hem ter reparatie aan moeten bieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @JHalve,

Welkom op de Community!

Als er iets ies afgebroken of is verdwenen, dan zul je hem ter reparatie aan moeten bieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes