Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear Fit2 Pro connectie met Strava

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2018 08:33 AM)
4106 Weergaven
Jvdwilden
Student
Opties

Ik zie overal dat je een connectie kan maken via meer, instellingen en dan connected services maar die laatste knop zie ik er niet bij staan. Waar kan ik die vinden?

0 Likes
13 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, goeie vraag. Wil je Strava verbinden via de S-Health app of wil je dat dit anders werkt? Indien je S-Health gebruikt druk je rechtsboven op de 3 cirkels > Instellingen > Verbonden services > Strava. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Jvdwilden
Student
Opties

Ik heb geen goede app denk ik want ik geen verbonden services knop. Ik heb geen Samsung telefoon. Misschien dat het daarom niet werkt. Heel jammer

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

De app heet Samsung Health, deze is sowieso op elk Android toestel beschikbaar.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jvdwilden
Student
Opties

Ik heb dan wel de goede app maar ik heb geen puntjes bovenin maar drie streepjes onderin, dan instellingen en dan alleen de volgende opties:

Samsung account

meeteenheden

Aangepaste services

locatiegegevens 

together

persoonlijke gegevens

info

dus geen connected services?? 

0 Likes
Jvdwilden
Student
Opties

Ik heb geen puntjes maar drie streepjes onderin en dan komt daar wel verder met instellingen maar daarna houdt het op. Nergens connected services te vinden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je een screenshot maken van hoe Samsung Health er bij jou uitziet? Welk toestel heb je? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Jvdwilden
Student
Opties

A37982D8-0607-45E1-A152-1A0971BF1285.png

0 Likes
Jvdwilden
Student
Opties

iPhone 6

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ah, op iOS kun je dit inderdaad niet doen. Er is wel een mogelijkheid, maar dit zijn stappen die niets met onze apps te maken hebben. Wat je kunt proberen is de app Endomondo op zowel jouw Gear als jouw iPhone 6 downloaden en syncen. Wanneer dit gedaan is kun je jouw workouts starten via Endomonde en daarna syncen naar Strava via de volgende website

Zoals ik al zei heeft Samsung Health er dan niets meer mee te maken, dus ik kan je hierin niet verder helpen. Hopelijk lukt het! 

---------
Signature-Note10
0 Likes