Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit 2 oproepen worden niet weergeven

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2017 01:15 PM)
709 Weergaven
Payalkip
Journeyman
Opties

Sinds kort krijg ik inkomende oproepen niet meer te zien op mijn gear fit 2. Ook trilt de gear fit 2 niet als ik wordt gebeld. Weet iemand hoe dit kan en vooral hoe dit wel weer werkt? Voorheen deed die dit namelijk wel.

0 Likes
8 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hey Payalkip, welkom op de Samsung Community! Even zien hoor, heb je al eens op de Samsung Gear app op je telefoon gekeken bij de instellingen voor meldingen? 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Payalkip
Journeyman
Opties

Goedemiddag Joeris,

Mijn excuses voor mijn super later reactie.

Maar ik heb inderdaad al in de instellingen gekeken en de Gear al 2x terug gezet naar de fabrieksinstellingen.

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om de inkomende oproepen zichtbaar te maken op mijn horloge als voorheen.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Geeft niks! Ik kreeg je bericht net weer terug en ik zie dat ik nu ook een dag vertraging heb.. Dus ook sorry van mijn kant!

Maar ik ben wat voor je gaan graven, kan het zijn dat je bepaalde machtigingen niet hebt gegeven? Zo ja, heb je misschien wel wat aan dit topic: https://us.community.samsung.com/t5/Wearable-Tech/Gear-Fit-2-Pro-Not-Showing-Incoming-Calls/td-p/206...

Werkt een reset/herinstallatie voor jou ook?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Marcel_H
First Poster
Opties

Ik heb dat probleem ook zie geen opname knop wel ophangen en mijn wekker gaat ook niet 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marcel_H,

Met welk toestel heb je hem verbonden? En is het horloge voorzien van de meest recente updates?

rsz-846676
0 Likes
Marcel_H
First Poster
Opties
Oppo find X2 pro ja heb de nieuwste firm
0 Likes
Marcel_H
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @Marcel_H,

Met welk toestel heb je hem verbonden? En is het horloge voorzien van de meest recente updates?

Oppo find X2 pro en nieuwste updates

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heeft dit voorheen wel gewerkt? Heb je ook gekeken in de Wearable app onder 'Meldingen' of alles hier is ingeschakeld?

rsz-846676
0 Likes