Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch sensor

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2021 12:02 AM)
707 Weergaven
Soraya92
Student
Opties

Spontaan doet de sensor het niet meer, zegt dat ik hem beter plaatsen moet en sensor schoon moet maken. Na 3x te verplaatsen op arm doet hij het 1x waarna de sensor er weer mee stopt. Dit is spontaan gekomen. Wat moet ik doen zodat de sensor weer normaal functioneerd, mijn instellingen staan dat de sensor continue meet, maar dit doet hij niet meer. 

0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou de Watch even resetten naar fabrieksinstellingen. Als het daarmee niet verholpen is dan word het een reparatie helaas
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Soraya92
Student
Opties
Dan ga ik dat morgen proberen. Weet je toevallig hoe ik reparatie moet aanvragen? Ik heb de galaxy watch nog maar iets van een maand..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Soraya92
Student
Opties
Reset heeft niet geholpen. Sensor blijft het sporadisch doen/niet doen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Even aanmelden voor reparatie dan👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Soraya92
Student
Opties
Yes, dit probeerde ik. Zodra ik op 'verder' klikte verdween mijn 'extra' uitleg tekst. Dit heb ik keer op keer gedaan maar blijft verkeerd gaan. Denk dat ik naar een winkel toe ga wanneer dit weer kan.

Screenshot_20210111-052957_Samsung Internet.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

In dat geval kun je het horloge ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice, zoals Patrick aangaf. Dan ga ik er vanuit dat het wordt opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes
Soraya92
Student
Opties
Bedankt voor uw reactie! Dat is wat ik probeer, maar krijg steeds als ik 'verder' klik dat mijn omschrijvingstekst verdwijnt. Aanmelden lukt dus niet. Ik zal toch echt moeten wachten tot de winkels open gaan.. tot die tijd moet ik het doen zonder helaas..
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer het eens via een andere PC of laptop en niet via een mobiel apparaat. Hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes