Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch - koop hem niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2024 02:40 PM)
274 Weergaven
Herman73
Explorer
Opties
Volgens Samsung Service Center is het normaal dat de Galaxy Watch na 2 jaar niet waterdicht meer is, zelfs zover dat zweet, regen, etc de Watch onherstelbaar(duurder dan een nieuwe Watch) kunnen beschadigen door corrosie op het moederboard, de batterij, etc.
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is met elk horloge zo dat na stoten of vallen ect dat de waterdichtheid minder kan worden. Ik zou de Watch juist aanraden. Ik heb de Watch 7 Ultra en deze is fantastisch! Batterij gaat ook dik 4 dagen mee.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Herman73
Explorer
Opties
Daar gaat het niet om (en is overigens bij mijn horloge ook niet van toepassing, vanwaar je aanname?!)

Samsung Service zelf zegt dat het te verwachten is dat de waterdichtheid na 2 jaar versleten is en dat het dan normaal is dat deze waterschade op kan lopen door dingen als zweet en regen.

Dat kun je toch niet aanraden??

Ik heb meerdere gewone horloges, die zijn al wel 10 jaar oud en nog steeds waterdicht.

Het is niet voor elk horloge normaal.
Sjors1982
Navigator
Opties
Oké Herman73, ik zal uw bericht wereldwijd delen. Ik verwacht dat niemand het horloge nu zal kopen. 🫣😜

Deze horloges zijn van prima kwaliteit en gewoon waterdicht, ook na twee jaar.
0 Likes
Herman73
Explorer
Opties
Niet dus, Sjors. Ga naar Samsung Service in Utrecht, vraag maar na. Na twee jaar kun je verwachten dat de Watch niet meer waterdicht is.
Maar hé, t zal mij jeuken wat jij denkt, mijn horloge is hierdoor onherstelbaar beschadigd, en Samsung bevestigt dat dit is wat je kunt verwachten. Punt.
0 Likes
Sjors1982
Navigator
Opties
Ik heb meer verstand van Samsung-producten dan de medewerkers die bij Samsung Hoog Catharijne werken. 😉 Ik hoor graag een naam van jou wie dat tegen jou heeft gezegd. Want ik ken vrijwel alle medewerkers daar.
0 Likes
Herman73
Explorer
Opties
Wat heeft dat voor zin? Als je zoveel verstand hebt van Samsung producten, vertel me dan eens: waarom is na 25 maanden mijn Watch 4 kapot door corrosie binnenin zonder dat ik ermee gezwommen heb oid? Als jij het beter weet dan een Samsung medewerker die dat ding heeft opengemaakt, vertel maar eens waar jij dan je zogenaamde kennis vandaan hebt. Voor mij is een medewerker van Samsung duizend keer geloofwaardiger dan een anoniempje die maar wat roept.
0 Likes
Herman73
Explorer
Opties
Je hebt dus geen antwoord, en daarmee is mijn aanname correct dat je maar wat roept zonder dat je enige kennis hebt.

Koop de Galaxy Watch niet, want na 2 jaar is er grote kans dat deze onherstelbaar beschadigd wordt omdat te verwachten is dat deze niet meer waterdicht is.
0 Likes