Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch hoogtemeter

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2020 10:07 AM)
4524 Weergaven
JoBo78
First Poster
Opties

De hoogtemeter van mijn Samsung watch gaat de hele dag op en neer. Van -130 naar 450m.

Heeft iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @JoBo78,

Kun je de hoogtemeter eens proberen handmatig te kalibreren? Apps >> Hoogte-barometer >> Vernieuwen.

De schatting werkt met de luchtdruk, en bij een plots veranderende luchtdruk kan hij inderdaad even op en neer schieten tot alle gegevens zijn bijgewerkt. Volgens de weerberichten is er een onweersbui op komst, dus daar het mee te maken hebben. Na kalibratie zou hij het dan weer moeten doen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @JoBo78,

Kun je de hoogtemeter eens proberen handmatig te kalibreren? Apps >> Hoogte-barometer >> Vernieuwen.

De schatting werkt met de luchtdruk, en bij een plots veranderende luchtdruk kan hij inderdaad even op en neer schieten tot alle gegevens zijn bijgewerkt. Volgens de weerberichten is er een onweersbui op komst, dus daar het mee te maken hebben. Na kalibratie zou hij het dan weer moeten doen.

kevin-sig
JoBo78
First Poster
Opties
Beste KevinW,

Ik heb het geprobeerd maar het probleem blijft.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kun je het beste met je horloge langs een servicepunt van ons gaan, of gebruik maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
JoBo78
First Poster
Opties
Dank je wel. Ik heb het nog een tijdje aangeken maar het probleem blijft. Ik zal langs gaan bij een servicepunt.
0 Likes